12-06-2014, 12:55 AM
(12-06-2014, 12:20 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Άρα, με μια λέξη ΚΟΨΙΜΟ!
Δυσκολεύτηκες! Όταν ο ιδιώτης χρεώνει για την ίδια διαδρομή 22€, γιατί το δημόσιο να μη φερθεί έξυπνα και με φθηνότερο εισιτήριο να εξυπηρετεί τους τουρίστες; Δυστυχώς ο όλος χειρισμός, μέχρι στιγμής, είναι λανθασμένος...
- Μηδενική προώθηση,
- Χρήση λάθος οχημάτων (δε διαφέρουν σε κάτι από τα υπόλοιπα του δικτύου του ΟΑΣΑ),
- Χρήση λάθος στύλων στάσεων (οι συνηθισμένοι -πλέον- πορτοκαλομπλέ),
- Λάθος ωράρια και κυρίως,
- Λάθος θέση αφετηρίας (δε μπορείς να τη βάζεις αφετηρία παρέα με τις άλλες γραμμές της Ξαβέρη και ν' αφήνεις του ιδιώτες να λύνουν και να δένουν μέσα στο σταθμό Κρουαζιέρας).
Προδιαγεγραμμένη, αλλά αναστρέψιμη, η αποτυχία. Τώρα μπορεί να παίξουν μπάλα ΟΣΥ και ΟΑΣΑ. Θα έχουμε το επόμενο διάστημα μέρες με αφίξεις και 5 και 6 κρουαζιεροπλοίων. Γιατί αν περιμένουν τον Δεκέμβρη, που θα έχουμε 7 αφίξεις όλες κι όλες μέσα στον μήνα, ζήτω που καήκαμε!
Όσο για προηγούμενα σχόλια, το πρόβλημα δεν είναι το εισιτήριο. Ο ΟΑΣΑ ίδρυσε μία τουριστική γραμμή. Όχι μία συνήθη εξπρές σύνδεση του Πειραιά με την Αθήνα. Ας μάθουμε να ξεχωρίζουμε τι εξυπηρετεί η ύπαρξη της κάθε γραμμής και ας μην έχουμε παράλογες απαιτήσεις. Σε 20-25' είσαι από τον Πειραιά στο Σύνταγμα με συνδυασμό των γραμμών 1 και 3 του Μετρό.