05-06-2014, 01:05 PM
(05-06-2014, 01:29 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εξαιρετικά θετικό το ότι γράφεται κάτι τέτοιο από οδηγό. Αλλά το κρίσιμο ερώτημα είναι πόσοι συνάδελφοί σας θα έχουν την πρόθεση να εφαρμόσουν κάτι τέτοιο; Γιατί προφανώς και θα είναι κέρδος για τον Οργανισμό αν για παράδειγμα τα οχήματα που εκτελούν τα τελευταία δρομολόγια των Α2, Α3, Α5 προς Ακαδημία, ολοκληρώνοντάς τα, επιστρέφουν στο Α/Σ Ελληνικού εκτελούν επιβατικό δρομολόγιο, ακολουθώντας τη διαδρομή που είχε η 155, όταν έφτανε έως Ομόνοια, κι έχουν έστω και 1 επικύρωση εισιτηρίου, την ώρα που σήμερα ακολουθούν κενά τη διαδρομή εισόδου στο Α/Σ, και μάλιστα σε ώρα που η εξυπηρέτηση εναπόκειται κυρίως στα ΤΑΞΙ.
1. Δεν οφείλει να ρωτήσει κάνεναν η ΟΣΥ. Εφ' όσον είναι διατεταγμένη υπηρεσία εντός του νομίμου ωραρίου, το όχημα και ο οδηγός θα κάνουν αυτά που προβλέπει η δρομολόγηση. Αν προβλέπει "κενό", θα πάει κενό. Αν προβλέπει "παραλαβή επιβατών μέχρι το σημείο Χ με διαδρομή από τις οδούς Ψ και Ω", τότε θα κάνει αυτό.
Στα τρόλλεϋ αυτό ισχύει όλα τα χρόνια και αυτός είναι και ένας απο τους λόγους που οι οδηγοί τους θεωρούν ότι η παλιά ΕΘΕΛ είναι μπ#ρδέλο.
2. Το πρόβλημα με τα σχολάσματα στα λεωφορεία είναι άλλο : Με τη σημερινή δρομολόγηση, το οκτάωρο του οδηγού βγαίνει με σχόλασμα δια της συντομοτέρας οδού προς το Α/Σ, και σε χρόνους ραλλίστα. Πχ. σχόλασμα 235 στου Ζωγράφου 00:10, εισαγωγή 00:40. Και ΙΧ να έχεις, μέχρι να βγείς από Άνω Ιλίσια στην Υμηττού, από εκεί στη Βουλιαγμένης και να την κατέβεις μέχρι το Α/Σ Ελληνικού, θα φάς 25 λεπτά.
Αν τώρα υποχρεώσεις το όχημα αυτό να κάνει σχόλασμα μέσω Ακαδημίας, θα μπεί στο Α/Σ τουλάχιστον 20-30 λεπτά αργότερα, που σημαίνει ότι πρέπει να αναλάβει αντιστοίχως αργότερα υπηρεσία ο οδηγός της βραδυνής βάρδιας, για να τηρήσει το οκτάωρο. Έτσι όμως θα χάσεις δρομολόγιο από τον κανονικό πίνακα.
3. Αυτό που θα μπορούσε να γίνει, είναι να υποχρεωθούν ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ γραμμές, που έχουν εξαγωγή/εισαγωγή σχεδόν παράλληλη με την κανονική τους χάραξη, να παραλαμβάνουν επιβάτες.
Πχ. 622/815 : Εξέρχονται υποχρεωτικά από Πέτρου Ράλλη/Ομόνοια/Ακαδημίας προς Γουδί από τις 04:30 και κάθε 10 λεπτά, διερχόμενα από Ακαδημία από τις 04:45 περίπου. Όμως, το πρώτο κανονικό δρομολόγιο προς Γουδί είναι στις 05:30 από Ακαδημία (815). Το αυτό και το βράδυ. Τελευταίο προγραμματισμένο στις 23:00, ενώ φεύγουν κενά από το Γουδί για να ακολουθήσουν το - ίδιο - δρομολόγιο με αυτό που κάνουν όταν είναι σε υπηρεσία μέχρι τις 00:15 (που επιστρέφει το τελευταίο όχημα του 622). Τέτοιες γραμμές μπορείς να υποχρεώσεις να παίρνουν επιβάτες από/μέχρι Ομόνοια, αφού η απώλεια χρόνου θα είναι το πολύ στο 5λεπτο.