Τα Α7 και 550 αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα. Πρέπει να γίνει ορθολογική ανακατανομή οχημάτων /συχνοτήτων μεταξύ των γραμμών κορμών. Κομμάτια που επικαλύπτονται και από το μετρό πρέπει να ενισχύσουν τις ακάλυπτες περιοχές. Π.χ. Κάποιες σκέψεις:
* Γιατί το Ε14 να κάνει την διαδρομή Σύνταγμα- Ευαγγελισμός-Μέγαρο Μουσικής(-Αμπελόκηποι-Πανόρμου) και να μην έχει αφετηρία πιο ψηλά (π.χ. στην Πανόρμου) ώστε να απελευθερωθούν οχήματα;
* Γιατί το Α4 να μην τοπικοποιηθεί στον Στ. Ηλιούπολη ή έστω Στ. Δάφνη που έχει χώρο για αφετηρίες, και όλες οι διαδρομές Στ. Δάφνη - Ακαδημία των οχημάτων του να μη χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση άλλων γραμμών κορμών;
* Γιατί όλος ο χώρος των αφετηριών του Στ. Συγγρού-Φιξ να μένει παντελώς αναξιοποίητος (πλην του... 910) και να μην κάνει τέρμα εκεί (αν όχι το Α2) το Β2; Και όλες οι διαδρομές των οχημάτων Στ. Συγγρού-Φιξ - Ακαδημία να αξιοποιηθούν σε κορμούς που έχουν πρόβλημα;
* Γιατί το Ε14 να κάνει την διαδρομή Σύνταγμα- Ευαγγελισμός-Μέγαρο Μουσικής(-Αμπελόκηποι-Πανόρμου) και να μην έχει αφετηρία πιο ψηλά (π.χ. στην Πανόρμου) ώστε να απελευθερωθούν οχήματα;
* Γιατί το Α4 να μην τοπικοποιηθεί στον Στ. Ηλιούπολη ή έστω Στ. Δάφνη που έχει χώρο για αφετηρίες, και όλες οι διαδρομές Στ. Δάφνη - Ακαδημία των οχημάτων του να μη χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση άλλων γραμμών κορμών;
* Γιατί όλος ο χώρος των αφετηριών του Στ. Συγγρού-Φιξ να μένει παντελώς αναξιοποίητος (πλην του... 910) και να μην κάνει τέρμα εκεί (αν όχι το Α2) το Β2; Και όλες οι διαδρομές των οχημάτων Στ. Συγγρού-Φιξ - Ακαδημία να αξιοποιηθούν σε κορμούς που έχουν πρόβλημα;