(01-02-2014, 02:15 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ωχ συγγνώμη. Δικό μου λάθος. Από κεκτημένη ταχύτητα είδα 232 και νόμιζα ότι αναφερόσουν στο συντονισμό 218/232 και γι' αυτό έγραψα και γι' αυτά. Κατα τ' άλλα συμφωνώ ότι δεν πολυέχει νόημα η επέκταση του 212 τη στιγμή που έχουμε 218/232 με καλύτερες συχνότητες και ωράρια.
Δεν πειράζει! :-)
Όχι, το 218 και το 232 μια χαρά συντονισμό έχουν (διαχρονικά) αν λάβει μάλιστα υπόψη και την μεγάλη ("επική") θα έλεγα "μακαρονοδιαδρομή" (Ηλεκτρικός Καλλιθέας - Λουτρά, που ενώθηκε με το Πειραιάς - Ηλεκτρικός Καλλιθέας μέσω Μοσχάτου, που προεκταθηκε από τα Λουτρά στους Καλογήρους - τότε Πλ. Κύπρου - εποχές (Ε)ΚΤΕΛ - που έγινε 218 Πειραιάς - Δάφνη, που προεκταθηκε στον Υμηττό, που φτιαχτηκε το παρακλάδι του 232 Πειραιάς - Υμηττός - Βυρωνας και που μετά κι αυτό επεκτάθηκε έως την Ηλιούπολη!)
Το μόνο που θα εβλεπα όσον αφορά τα 218/232 θα ήταν ένας "εξορθολογισμός" της διαδρομής στο κομμάτι Αλκίνοου-7η Αιγαίου καθώς ο τεραδτιος και χρονοβόρος κύκλος για να εξυπηρετηθεί η περιοχή Αγ. Γεωργίου δεν έχει πλέον νόημα καθώς ο κάτοικος π.χ. Ρουμπέση και Μπακνανά αν θέλει να πάει Νέα Σμύρνη, πάει και παίρνει το τραμ από Ν. Κόσμο, αν δε, θέλει να πάει Καλλιθέα ή Πειραιά πάει πολύ πιο γρήγορα από το Μετρό Ν. Κόσμου που είναι δίπλα (Ν. Κόσμος - Ομόνοια και μετεπιβίβαση για Καλλιθέα - Πειραιά)
Για την επέκταση του 212 στη Δάφνη συντάσσομαι υπέρ της καταργησεως και εγώ.
Έχω προτείνει τρεις λύσεις
(α) επαναφορά του 057 λόγω της αποτυχίας στην πράξη όλων των άλλων επιλογών (202, τώρα 212), άλλωστε διακεντρική για τη Χαραυγη που είναι ανάλογη περίπτωση υπάρχει
(β) τοπικοποίηση του 856 στον Αγ. Ιωάννη και ένωση του με την γραμμη του 057 - με το ρίσκο που επισήμανε συμφορουμιτης και με το οποίο θα συμφωνήσω ότι υπάρχει να μην πάει καλά - θα μπορούσε να γίνει δοκιμαστικά επί 3μηνο
(γ) τοπική γραμμή Στ. Ν. Κόσμου - Δάφνη - Στ. Αγ. Ιωάννης μέσω Ακροπόλεως με μια π.χ. 25λεπτη συχνότητα όπως τώρα έχει το 212 - το έλλειμμα εξυπηρέτησης/συνδεσης λ δεν είναι στο Στ. Δάφνης που έχει το 218/232 (αλλά και το 131 για κάποιους) αλλά στους σταθμούς Ν. Κόσμου και Αγ. Ιωάννη. (και δεν χαλάει και τη σύνδεση Υμηττού - Χαραυγής με το κέντρο καθώς δεν τοπικοποιει το 856
Τώρα το μόνο που γίνεται είναι να ταλαιπωρουνται οι οδηγοί του 212 με ασκοπους κύκλους, να χαλάει η ακρίβεια των δρομολογίων και να χάνονται πόροι που θα μπορούσαν να αξιοποιηθουν καλύτερα αλλού (π.χ. στο λεωφορείο του Αγ. Αρτεμιου που είναι πάντα πήχτρα ή στα λεωφορεία της Άνω Νέας Σμύρνης που έχουν 18λεπτη συχνότητα)
Αντίθετα την παράταση της δοκιμαστικής (μέχρι τις δημοτικες...) προέκτασης
του 212 θα την χαρακτήριζα παρωδία, αν όχι έκτρωμα