30-01-2014, 01:52 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-01-2014, 02:33 AM από mercedes elbo.)
(30-01-2014, 01:45 AM)i_lie_us Έγραψε: 1: Οδηγός σήμερα του 140 στα Κανάρια (προς Πολύγωνο πήγαινε όταν το είδα), έκανε είσοδο από την πρώτη πόρτα και έλεγχο αν υπάρχει εισιτήριο-κάρτα..
Από ό,τι θυμάμαι, τυπικά τουλάχιστον, δεν έχει είσοδο από την πρώτη πόρτα, έτσι;!
2¨Η μετατροπή του 206 σε γραμμή με αφετηρία-τέρμα που λέγαμε, έχουμε ιδέα για το πότε θα γίνει; Από αρχές του μήνα ξέρω 'γω;
1: Μπράβο του! Τυπικά δεν έχει έλεγχο αλλά υπάρχουν αναφορές για οδηγούς να κάνουν είσοδο από την πρώτη πόρτα και έλεγχο εισητηρίων/καρτών και σε άσχετες γραμμές π.χ. 304.
2: Λογικά από 1/2.
Edit: Nikos1991 Μαζί τα γράφαμε
(30-01-2014, 02:01 AM)ns_ Έγραψε: Πολύ ενδιαφέρον το ιστορικό στοιχείο!
Εγώ θεωρώ ότι βασική αιτία είναι ο άστοχος σχεδιασμός από απλή συγκόλληση των 057 και 024 που οδήγησε στη δαιδαλώδη διαδρομή
Από Στ. Δάφνης, Παπαναστασίου δυτικά
Από Αλκίνοου, Εθν. Μακαρίου ανατολικά
Από Ηλιουπόλεως, προς Στ. Νέου Κόσμου δυτικά
Θεοδωρητου Βρεσθένης βορειοανατολικα ...
και μετά δυτικά για Φιξ!
Ήταν λογικό (νομοτελειακο θα έλεγα) ότι μια τέτοια γραμμή "φίδι" θα είχε πλήρη αποτυχία
Μια λύση που θα ήταν πιο "δίκαιη" από το να επεκταθεί το 212, που έχει 40λεπτη συχνότητα και ως εκ τούτου
* απλά ενισχύει με 1,5 δρομολόγιο την ώρα (ασυντονιστα μάλιστα - δηλ. μπορεί να περάσουν μαζί) τα 218/232
+ στο κομμάτι Αλκίνοου-Στ. Δάφνης απο Εθνάρχου Μακαρίου είναι παντελώς άχρηστο καθώς το 218/232 στρίβει δεξιά και έτσι το 212 δεν έχει τι να ενισχύσει και η κατεύθυνση αυτή μένει ακαλυπτη
μια πιο δίκαιη λύση, προεκτεινοντας γραμμή στον άξονα κάθετα στη γραμμή του Μετρό, θα ήταν αντί της προέκτασης του 212 στη Δάφνη (κρατηθείτε), η επέκταση του 206 στη Δάφνη
Το 206 είναι ένα λεωφορείο με συχνότητες από τις καλύτερες που υπάρχουν (9' στην αιχμή!) και ακόμη και μια επέκταση στη Δάφνη δεν θα το ανέβαζε πάνω από 1'-2'. Έτσι θα είχε η Δάφνη μια κανονική συγκοινωνία *προς* το Μετρό (θα μπορούσε αντί από Γραβιάς μάλιστα, να πηγαίνει από Ελ. Βενιζέλου)
Δεν είχε σχέση η διαδρομή στην περίπτωση του 202 καθώς το κομμάτι Στ. Δάφνης - Άγιος Ιωάννης απευθυνόταν σε επιβάτες διαφορτικών περιοχών σε σχέση με το Άγιος Ιωάννης - Φιξ και φυσικά εξυπηρετούσε διαφορετικές ανάγκες το καθένα. Θα μπορούσαν να ήταν δύο διαφορετικές γραμμές. Δηλαδή δεν μιλούσαμε για μια γραμμή που έκανε παρακάμψεις ώστε να καλύψει τμήματα άλλων γραμμών (βλ. συνένωση 508/9) αλλά ένωση χωρίς μεταβολή της διαδρομής στα επιμέρους τμήματα π.χ. 211/054, 222/608 κλπ.
Το κομμάτι της Δάφνης είναι ανισοβαρές σε σχέση με το κομμάτι της Ηλιούπολης του 206 από πλευράς επιβατικής κίνησης και από την άλλη χρειάζεται τη σημερινή του συχνότητα το 206 οπότε θεωρώ ότι είναι αδύνατη αυτή η επέκταση.