30-01-2014, 12:44 AM
(29-01-2014, 09:03 PM)ns_ Έγραψε: Και πώς να μην έχει 0-2 επιβάτες (3 είναι το max που έχω δει) όταν περνάει κάθε... 40 λεπτά!
Καλύτερα αυτοί οι κύκλοι του λεωφορείου μέσα στη Δάφνη να χρησιμοποιούνταν για πύκνωση των δρομολογίων στο κομμάτι Υμηττός-Βύρωνας-Καρέας.
Αν ήθελε ο δήμαρχος Δάφνης, ή ο κάθε δήμαρχος να δώσει μια σωστή λύση, και όχι προεκλογικά ημίμετρα, θα έπρεπε να πιέσει ώστε να το τοπικοποιηθεί το κομμάτι Υμηττός-Χαραυγή του 856 (δηλ. το παλιό 202), να εξοικονομηθεί όλη η διαδρομή από την Καφαντάρη μέχρι το ... Ρεξ (!)
ΚΑΦΑΝΤΑΡΗ
ΡΟΖΙΤΑ
Α'ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ
ΒΑΡΙΩΤΗ
ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ
ΣΥΓΓΡΟΥ
ΠΛ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
ΚΡΙΕΖΙΩΤΟΥ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
διαδρομή η οποία εξυπηρετείται από πλήθος άλλων μέσων (ιδίως, Μετρό από Αγ. Ιωάννη για Ακρόπολη, Σύνταγμα, Παν/μο, Ομόνοια - αλλά και τους κορμούς Α3, Β3 και Α4, συν το 227)
και *αυτή* η διαδρομή να καλύπτει τη Δάφνη και *όχι* το 202.
Mάλιστα *κομμάτι* της διαδρομής αυτής θα περισσέψει κιόλας, καθώς η διαδρομή μέσα στη Δάφνη είναι πολύ μικρότερη από την παραπάνω, συν ότι δεν κολλάει σε πορείες, διαδηλώσεις κ.τ.τ, και θα έχει και κατά τεκμήριο ακριβέστερες διελεύσεις,
Και 15λεπτη θα είναι η συχνότητα όπως του 856, και εξοικονόμηση οδηγών/οχημάτων θα γίνει και στο 856 και στο 202, και με *βελτίωση* της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.
Την προτεινόμενη διαδρομή για το "Τοπικό Δάφνης", ή άλλως;
202 ΧΑΡΑΥΓΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ-ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ
την έχω ξαναπεί:
Από Χαραυγή:
Αμέσως μετά την Καφαντάρη, στροφή αριστερά στην Αίνου, αριστερά στη Βουλιαγμένης όπου και στάση στον Αγ. Ιωάννη (σύνδεση με Μετρό) και μετά η κλασσική διαδρομή των 228/057/202, ήτοι δεξιά Εθνάρχου Μακαρίου και όλο ευθεία μέχρι το παλαιό τέρμα Δάφνης/Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου (με στροφή αριστερά Ηούς, δεξιά Αρτέμιδος, αριστερά Αλκινόου και τέρμα όπου το παλιό του 228), καθώς η σύνδεση με Στ. Δάφνης παρέλκει, αφού γίνεται σύνδεση με Μετρό στον Αγ. Ιωάννη.
Προς Χαραυγή:
Εθνάρχου Μακαρίου-Γραβιάς-Χίου, αριστερά Αρτέμωνος, 2 στάσεις εκεί (παλαιές ΟΡΦΕΥΣ και ΧΡΥΣΙΠΠΟΥ - τώρα όμως με όνομα ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - σύνδεση με Μετρό) και δεξιά Καφαντάρη, απ΄ όπου τωρινή πορεία του 856 σε Υμηττό-Χαραυγή.
Έτσι, και όλες οι περιοχές του ενιαίου Δήμου Δάφνης-Υμηττού (Άνω Δάφνη-Αγ.Ιωάννης-Υμηττός-Χαραυγή θα συνδεθούν μεταξύ τους) και εξοικοινόμηση οχημάτων/οδηγών θα γίνει, και το 202 δεν θα κάνει βόλτες στη Δάφνη, και καλές (15λεπτες, άρα θα έχει και επιβάτες), αλλά και ακριβέστερες (μικρή διαδρομή) συχνότητες θα έχει.
Δεν φταίει η συχνότητα για τις σχεδόν μηδενικές πληρότητες των 212/202/057 στο κομμάτι της Εθνάρχου Μακαρίου αλλά το γεγονός της έλευσης του μετρό στην Δάφνη. Σύμφερει χρονικά να περπατήσει κανείς λίγο μέχρι τον Στ. Δάφνη. Από την άλλη πλευρά υπάρχει σε σχετικά κοντινή απόσταση το 137 που σε βγάζει κατευθείαν στο Φιξ. Οπότε οι ελάχιστοι που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να περπατήσουν λίγο χρησιμοποιούν τα 212/218/232 για Δάφνη.
Επίσης, είναι βέβαιο ότι και το 856 ως τοπικό να έκανε αυτό το κομμάτι στην Δάφνη με 15' συχνότητα πάλι άδειο θα ήταν. Μην ξεχνάμε ότι και το 202 με 15λεπτη συχνότητα ξεκίνησε με σύνδεση με το Στ. Άγιου Ιωάννη και κυκλοφορούσε άδειο. http://web.archive.org/web/2011010616320...hp?id=p202