11-01-2014, 01:56 PM
(11-01-2014, 06:19 AM)'ns_' Έγραψε: Αλλά και εννοιολογικά, τα ΜΜΜ είναι που οφείλουν να προσαρμοστούν στα συγκοινωνιακά patterns, όχι πανεπιστήμια, νοσοκομεία, υπηρεσίες, εταιρίες, νοικοκυριά να προσαρμοσθουν στα ΜΜΜ.
Όχι απαραίτητα. Η χωρητικότητα και η δυνατότητα μεταφοράς των συγκοινωνιακών μέσων είναι πεπερασμένη.
Παραπάνω λεωφορεία ΔΕΝ χωράνε στα 220/221 διότι αλληλομπλοκάρονται, ούτε στο 608, διότι ήδη η συχνότητα ανά διαστήματα κυμαίνεται στο πεντάλεπτο και έχει ως συνέπεια να φράζει η Λ. Παπάγου, επειδή σε ένα τμήμα 800 μέτρων κινούνται δύο ή τρία 18μετρα, που το καθένα κάνει και τις στάσεις του. (ο Γερμανός το ονομάζει "Pulkbildung" και για τον ίδιο λόγο προτίμησε στο Αμβούργο να "ρίξει" τη συχνότητα του "5" * στο πεντάλεπτο από 3-3-4 που ήταν, ώστε να πετύχει πιό ομαλή εξυπηρετηση)
Συν το γεγονός ότι και τα οικονομικά των συγκοινωνιακών φορέων είναι άθλια, θα πρέπει όλοι να βάλουν ένα λιθαράκι για να αποσυμφορηθεί λίγο η κατάσταση.
Ας μη σχολιάσω, καλύτερα, το γεγονός της υπερσυγκέντρωσης υπηρεσιών σε σημεία που δεν διέρχεται Μέσο σταθερής τροχιάς. Στο εξωτερικό, πρώτα χαράσσεται το μετρό/τράμ και μετά σχεδιάζεται το νοσοκομείο/εμπορικό κέντρο/πανεπιστήμιο κλπ.
Σ' εμάς, χτίζουμε όπου μας βολεύει και μετά φωνάζουμε γιατί δεν έχουμε συγκοινωνιακή κάλυψη : οράτε Κηφισίας - το εμπορικό τετράγωνο Ιασώ-Golden Hall - Κοσμόπολις. Άπαξ και έμπλεξες στον παράδρομο, δεν ξεμπλέκεις. Αφού η κατασκευή του οδικού δικτύου είναι λάθος και δεν σηκώνει τόση κίνηση, γιατί αδειοδοτήθηκαν όλα τα παραπάνω;
* Η γραμμή 5 του Αμβούργου είναι η πιό επιβαρυμένη λεωφορειακή γραμμή της Ευρώπης, με Μ.Ο. επιβατών τις καθημερινές περί τους 60.000. Χρησιμοποιούνται (όχι για πολύ ακόμη) τα VanHool XXL 25μετρα, τα οποία όμως είναι τόσο συχνά στο συνεργείο, που οι HVV θα αποσύρουν στη δεκαετία. Τα δρομολόγια της γραμμής κάποτε ήταν ανά 3-3-4 λεπτά, με αποτέλεσμα να έρχονται τα λεωφορεία ανά 9-1-0, με το πρώτο πήχτρα και τα άλλα δύο άδεια. Γι' αυτό και "άνοιξαν" τη συχνότητα, ώστε να κυκλοφορούν πιό ομαλά.