10-12-2013, 03:10 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-12-2013, 03:27 AM από garvanitis.)
(09-12-2013, 12:12 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η καλύτερη ευκαιρία για να τα ξεφορτωθούν είναι ο πράσινος δακτύλιος. Γλυτώνουν τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ. Βέβαια και να μείνουν, δεν υπάρχει περίπτωση το δημόσιο να κόψει πρόστιμο στο δημόσιο.
Αν θέλουν να τα ξεφορτωθούν απλά παραδίδουν πινακίδες και τελειώνει η ιστορία... Ούτε αφορμές ευκαιρίες ψάχνουν, ούτε τίποτα... Αλλά έτσι εύκολα νομίζεις ότι θα αποσυρθεί ένας τύπος λεωφορείου με σχεδόν απροβλημάτιστη προσφορά για περισσότερο από 20 χρόνια; Τα τέλη κυκλοφορίας στα ΛΔΧ είναι ασήμαντα, ΚΤΕΟ θα περάσει και ο αντικαταστάτης τους (ό,τι και να 'ναι) οπότε δεν υπάρχει κάποιο ουσιαστικό όφελος. Προσωπικά θα μου λείψουν πάντως τόσο λόγω της ιδιαιτερότητάς τους όσο και λόγω του ότι είναι ο μοναδικός τύπος λεωφορείου στην Αθήνα που γλύτωσε τα "τσεκλένια" χρώματα - ακόμη και ορισμένα "Ρωσοπλάν" δεν στάθηκαν τυχερά...
(10-12-2013, 03:08 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τα Solaris διάβασα πως είχαν θέμα στον Περιφερειακό του Λυκαβηττού (Σαρανταπήχου).
Μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα... Θέλει και λίγη εξοικείωση σε τέτοιες διαδρομές με το όχημα από μέρους των οδηγών...
(09-12-2013, 11:51 PM)ecoj Έγραψε: Είναι άτομο που ξέρει τι γράφει ο συγκεκριμένος πιστεύω. Πάντως αυτά γενικά καταρρίπτουν ότι τα οχήματα αυτά πρέπει ντε και καλά να κάτσουν 15 μέρες σε μια γραμμή.
Αν η πηγή είναι ένα group στο fb που έχει σχολιαστεί στο πρόσφατο παρελθόν να είσαι βέβαιος ότι δεν ξέρει τι του γίνεται... Με σκόρπιες πληροφορίες από δω κι από κει συνθέτει διάφορα σενάρια τα οποία κάποιες φορές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα κάποιες άλλες πάλι όχι... Κάποτε μάλιστα έγραφε κι εδώ μέσα - οι παλιότεροι θα τον θυμούνται με nickname τον πιο αδιάφορο τύπο λεωφορείου που πέρασε ποτέ από την Αθήνα...
Υπάρχει λόγος που τα οχήματα κάθονται 15 ημέρες στη γραμμή. Το λεωφορείο είναι ένα οπότε δεν μπορεί να δημιουργήσει πλήρη εικόνα για την συνολική κίνηση της γραμμής και εργάζεται σε κυλιόμενη βάρδια ενώ εξετάζεται και η ενδεχόμενη διακύμανση της επιβατικής κίνησης ανά ημέρα.