04-11-2013, 01:34 AM
(03-11-2013, 07:49 PM)Citaro Έγραψε: Τα λεωφορεία είναι 11 βάσει προγράμματος και συνήθως έχουν έξω τα 10. Η τελευταία ανηφόρα από 7η Ιλισίων και μέχρι τη Θεολογική ανεβαίνει με 10-15km/h, ανάλογα το όχημα. Οι συχνότητες των 6' μπορεί να μοιάζουν υπερβολικές τώρα που είναι κλειστό το Πανεπιστήμιο, αλλά υπό κανονικες φοιτητικές συνθήκες, είναι απλώς ανεπαρκέστατες.
Συμφωνώ ότι η Ανθούσα κόβει λιγότερες βάρδιες απ' ότι το Ελληνικό, που "ξεσκίζει" τα προγράμματα δρομολόγησης. Κανείς δεν μου έχει εξηγήσει όμως γιατί τα Citelis πρέπει να κουβαλάνε Βουλγαρόγυφτους στο Ζεφύρι και όχι νορμάλ κόσμο στην Ανατολική Αθήνα. Να δώσουν τα μισά στην Ανθούσα για να πάρει γραμμές που έχουν ανάγκη από μεγάλη χωρητικότηα.
Και τα Ν1 ανεβαίνουν με 10-15 km/h την ανηφόρα που περιγράφεις?
(03-11-2013, 08:02 PM)ecoj Έγραψε: Στο Ζεφύρι και τα Λιόσια μπαίνουν κυρίως Renault και όχι Citelis. Τα περισσότερα Citelis δρομολογούνται σε Περιστέρι, Χαϊδάρι, Ίλιον, Πετρούπολη που κατοικούν νορμάλ άνθρωποι. Αυτά που καταλήγουν σε πολύ άθλιες γραμμές είναι λίγα σχετικά. Τα Σαββατοκύριακα βάζουν μόνο Citelis σε κάτι 878, 879, 733, 735. Επίσης τα Citelis είναι καλύτερα λεωφορεία από τα Agora και τα δυτικά προάστια έχουν πιο απαιτητικές γραμμές που μπορεί πλέον να μην μπορούν να τις φέρουν βόλτα τα Agora. Επίσης στις περισσότερες γραμμές που μπαίνουν Citelis γίνεται χαμός από κόσμο (πχ 700, 822, Α15 κλπ).
H Aνθούσα όμως έχει ως σύνολο καλύτερες γραμμές. Δεν είπε κανείς να φύγουν όλα τα Citelis από τα Άνω Λιόσια. Αντίθετα σε κάποιες γραμμές όπως είπες και εσύ καλώς δρομολογούνται π.χ. Α15, 822, Α11/Β11 κ.α. Εκεί που κανονικά δεν θα 'πρεπε να μπαίνουν με τίποτα είναι όλα τα τοπικά Αχαρνών/Άνω Λιοσίων και κάτι 735, 878/879, Γ9 κλπ. Εκεί μπορούν να δουλέψουν τα Renault αντί να σέρνονται σε 220/1, 304/5 κλπ.