(03-11-2013, 04:20 AM)georgio Έγραψε: Όλα αυτά που λες ισχύουν αλλά κατ εμε τα 220/221 μια χαρά στέκονται με τις γκαζιέρες. Πρώτον έχουν από τις καλύτερες συχνότητες 6' στην αιχμή, επίσης η ανθούσα στέλνει πάντα και τα 9 λεωφορεία της γραμμής και το όποιο στρίμωγμα υπάρχει είναι μέχρι να μπει στα Ιλίσια. Και τις ανηφόρες μια χαρά τις ανεβαίνουν.
Τα λεωφορεία είναι 11 βάσει προγράμματος και συνήθως έχουν έξω τα 10. Η τελευταία ανηφόρα από 7η Ιλισίων και μέχρι τη Θεολογική ανεβαίνει με 10-15km/h, ανάλογα το όχημα. Οι συχνότητες των 6' μπορεί να μοιάζουν υπερβολικές τώρα που είναι κλειστό το Πανεπιστήμιο, αλλά υπό κανονικες φοιτητικές συνθήκες, είναι απλώς ανεπαρκέστατες.
Συμφωνώ ότι η Ανθούσα κόβει λιγότερες βάρδιες απ' ότι το Ελληνικό, που "ξεσκίζει" τα προγράμματα δρομολόγησης. Κανείς δεν μου έχει εξηγήσει όμως γιατί τα Citelis πρέπει να κουβαλάνε Βουλγαρόγυφτους στο Ζεφύρι και όχι νορμάλ κόσμο στην Ανατολική Αθήνα. Να δώσουν τα μισά στην Ανθούσα για να πάρει γραμμές που έχουν ανάγκη από μεγάλη χωρητικότηα.