03-11-2013, 01:16 AM
(02-11-2013, 10:40 PM)Citaro Έγραψε: Ποιό σόκ; ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ! Τίποτα άλλο δεν μπορείς να πείς. Τα Ν1 χωράνε τους διπλάσιους όρθιους απ' ότι οι γκαζοντενεκέδες, ανεβαίνουν στο μισό χρόνο τις ανηφόρες απ' ότι οι γκαζοντενεκέδες, περνάνε τις λακούβες και τα σαμαράκια χωρίς να σου φεύγει η σποδυλική στήλη σαν τους γκαζοντενεκέδες, επιταχύνουν και επιβραδύνουν χωρίς να γίνεσαι φραπόγαλο όπως γίνεσαι στους γκαζοντενεκέδες. Τι άλλο να σας πώ ;
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αστοχία από τη δρομολόγηση γκαζιέρων στα Άνω Ιλίσια, τόσο όσον αφορά την αδύναμη απόδοσή τους, όσο και τους ανύπαρκτους χώρους ορθίων - ελάτε μια καθημερινή να δείτε.
Συμφωνώ. Γενικά τα Ν1 είναι μακράν τα καλύτερα λεωφορεία που έχουν περάσει από Σ.ΕΠ./Ε.ΘΕ.Λ./Ο.ΣΥ. Είναι σχεδόν 20 ετών και είναι σε καλύτερη κατάσταση από νεότερα τους βλ. Ν2, Renault παρά την ελάχιστη συντήρηση που λαμβάνουν και έχουν να εκτελέσουν αρκετά απαιτητικές γραμμές όπως 140, 732, 218/232 κ.α. Για τα 220/1 καλύτερα να μέναν τα Ν1 μόνιμα ή να δίναν τα μισά Citelis στην Ανθούσα (100) που είναι πολύ καλύτερα από θέμα επχιδόσεων, άνεσης αλλά και χωρητικότητας σε σέση με τα Agora για να πάρουν γραμμές σαν τα 220/1, Ε14/Χ14, 203 κ.α.