24-10-2013, 12:59 AM
(24-10-2013, 12:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: Από την αρχή της χρονιάς ΚΤΕΟ έχουν περάσει 88 απ' τα 111 Ν1 του Ελληνικού. Αυτό που δεν ξέρω αν κυκλοφορεί είναι το #102 το οποίο είχε περάσει ΚΤΕΟ αλλά είχε πέσει στην καφετέρια στην Αγία Μαύρα.
Κανονικά τα Ν1 στο Ελληνικό κατανέμονται ως εξής:
140: 14
204: 1
206: 1
235: 6
237: 6
250: 3
Τοπικά Γλυφάδας~ 10
Επίσης πάντα ένα μέρος των Β2, Α3/Β3, Α4, Χ97, 154 έχει και Ν1 και τα Α1, Α5, 101, 142, 155 παίρνουν που και που κανά Ν1 αρά ας πούμε συνολικά απ' όλα αυτά περίπου 20.
Συνολο~ 61. Άρα σίγουρα υπάρχει επάρκεια Ν1 στο Ελληνικό.
Το #102, από την ημέρα του ατυχήματος, δεν έχει ξανακυκλοφορήσει. Ή τουλάχιστον δεν το έχω εντοπίσει κάπου.
Πάμε στα υπόλοιπα. Η 206 παίρνει από Ελληνικό 3 οχήματα νομίζω. Σε καμία περίπτωση δεν έχει μόνο 1. Επίσης, Α3/Β3 και Α4, άλλοτε παίρνουν πολλά 12μετρα και άλλοτε όχι. Το 154 είναι εξ' ολοκλήρου με N1 (εξαιρετικά σπάνια θα μπει πλέον νταλίκα), στο 101 δρομολογούν καθημερινά N1 (1-3), όπως και 1 12μετρο δίνεται και στην Α5. Τα 142 και 155 δε νομίζω πως πρέπει να τα υπολογίζουμε, γιατί εξαιρετικά σπάνια παίρνουν 12μετρο.
Με όλα τα παραπάνω, βεβαίως, δε διαφοροποιείται σημαντικά ο αριθμός που έδωσες, ο οποίος είναι μικρότερος από τον αριθμό των 12μετρων που είναι σε λειτουργική κατάσταση, με βάση την εικόνα από τις δαπάνες για ΚΤΕΟ.
Δεν είναι απαραίτητα λάθος το ότι πήγε το 141 στο Μπραχάμι (μόνο όσο αφορά τα οχήματα). Αλλά γιατί δεν έδωσαν γραμμές στο Ελληνικό (πχ. 201, 206, 109) για να έχουν και οδηγούς.