24-09-2013, 11:20 PM
(24-09-2013, 12:35 AM)nikos1991 Έγραψε: Στο τέρμα του 109 ήταν αραγμένα 2 Ν1 το #209 και #266, ενώ
στο τέρμα το 206 ήταν τα #101, #294 και #318.
N1 #209 δεν υπάρχει καν και το #266 κανονικά είναι του Βοτανικού. Για το 206 είναι ιδέα μου ή ο χρόνος διαδρομής είναι σχετικά μεγάλος σε σχέση μ' αυτόν που απαιτείται για την εκτέλεση του δρομολογίου?
(24-09-2013, 09:10 PM)georgio Έγραψε: Σχεδόν όλα τα τοπικά της Γλυφάδας είχαν σήμερα solarinia. Τα Α1/Α2 με νταλίκες τα οποια φτάνουν Γλυφάδα από Βούλα με διαφορα 2-3 λεπτων. Κατα τ άλλα μεγάλη πατάτα η αλλαγη στάσης του Β3 το οποίο φεύγει άδειο απο Πλατεία Γλυφάδας με αποτέλεσμα όποιος θέλει να πάει Ελληνικό πρέπει να περιμένει Ε22, Α3 τουλάχιστον 20' τα οποία μπορεί να περάσουν και μαζι ή εκτος αν δει το 205 και τρέξει στη στάση των τοπικών για Τερψιθέα. Στα 171/Ε22 μην περιμένετε να δείτε Ν1 γεμίζουν και έρχονται γεμάτα στο Ελληνικό. Για το Ε22 μία λύση θα ήταν να φτάνει μέχρι Βάρκιζα και Σαρωνίδα να πηγαίνουν καθε 1-1.30 ώρα για παράδειγμα για να αυξηθεί λίγο η συχνότητα γιατί λογικά πηγαινοέρχονται με ελάχιστους επιβάτες
Είχε και το 205 Solaris? Τώρα για το Β3 ναι μεν έχασε την κοινή στάση με το Β3 αλλά γλίτωσε πάνω από 5' στην κατεύθυνση προς Ακαδημία. Για το Ε22 άμα είναι να πηγαίνει κάθε μιάμιση ώρα Σαρωνίδα καλύτερα να κοπεί εντελώς και τα οχήματά του να πάνε στα άλλα τοπικά και να ανέβουν αυτά Ελληνικό.