Σύναψη:Αυτές τις αλλαγές λογικά γίνονται για να μην έχουν θέματα με την διαθεσιμότητα των οδηγών ανά Α/Σ. Γενικά όμως υπάρχουν αρκετά στραβα στην κατανομή των γραμμών των Δυτικών Προαστίων στα Α/Σ από Χαϊδάρι και πάνω. Τα Άνω Λιόσια έχουν γραμμές που είναι πιο κοντά στον Βοτανικό (Α15, 730, 732, 748, 822 και 823) ενώ ο Βοτανικός και η Ράλλη έχουν γραμμές που είναι πιο κοντά στα Άνω Λιόσια (701/704, 709/749 και κάποιες φορές τα Α11/Β11).Τα 701, 704, 709 και 749 είναι στο Βοτανικό για να έχουν midi και όχι 12μετρο λογικά. Επίσης αν τα 730, 732, 748, 822, 823, Α15 τα δώσεις στο Βοτανικό τότε θα δημιουργηθεί πρόβλημα μιας και ο Βοτανίκός δεν θα μπορεί να στηρίξει τις γραμμές του ακόμα και αν δώσει τα 701, 704, 709, 749 που είναι λίγα λεωφορεία η κάθε γραμμή. Μετά θα πρέπει να μετακιηθούν λεωφορεία που δεν γίνεται ή να δωθούν άλλες γραμμές του Βοτανικού σε άλαλ αμαξοστάσια τα οποία είναι όλα φορτωμένα. Βέβαια θα μπορούσε να βγαίνει το Α13 από Βοτανικό ή Άνω Λιόσια και όχι από Ράλλη και να άφηνε στη Ράλλη το Α15 που είναι πιο κοντά.
Σύναψη:Εκτός απ' το 250 και το 247 είχε πάρει κάποτε GN και Solaris. Επίσης, το 155 είχε πάρει Solaris και τον καιρό που πήγαινε Ομόνοια.Οπότε τα 155 και 250 σίγουρα έχουν πάρει από 18μετρο μέχρι Midi στο ίδιο δρομολόγιο.
Σύναψη:Τον τελευταίο καιρό 100% αρθρωτά πρέπει να παίρνουν τα: 040, 550, 608, 703, 843, Α2, Ε22, Χ95 και Χ96Όντως αν και πρόσφατα υπήρξε μια αναφορά για Ν1 στο Α2.
Σύναψη:Το Β5 βγαίνει με 12μετρο αν έχει αιχμή στα 7-8'. Αλλά συμφαίρει να κόψεις Volvo και να αυξήσεις βάρδιες;Όχι, δυστυχώς αφού στόχος είναι η μείωση του κόστους
Επίσης η λίστα του marios.ilioupoli μπορεί να επαναφέρεται ώστε να μην χαθεί εκεί πίσω. Και μπορεί να ανανεώνεται με νέες παρατηρήσεις.