10-09-2013, 01:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-09-2013, 01:59 PM από mercedes elbo.)
(10-09-2013, 11:23 AM)Citaro Έγραψε: Έτσι είναι! Και πριν το καλοκαίρι, όταν είχε το Ελληνικό το 250, τα ίδια γίνονταν. Μόλις μπήκε ο Βοτανικός στο 250 βγήκαν όλα τα οχήματα του προγράμματος.
Εξάλλου, και τις υπόλοιπες γραμμές τις ξεσκίζει το Ελληνικό. Το 235, που το βλέπω καθημερινά, ΠΟΤΕ δεν έχει συμπληρωμένες βάρδιες. Και να σκεφτεί κανείς, ότι σε σχέση με το 2009 έχει φάει το χειρότερο κόψιμο απ' όλες τις γραμμές Ζωγράφου/Καισαριανής/Βύρωνα, καθώς έχουν αφήσει ακριβώς τα μισά οχήματα, όταν στις άλλες γραμμές έχουν περικόψει ένα 15-20%.
Αντίθετα, οι γραμμές που εκτελούνται από Ανθούσα (220/1), Βοτανικό (224) είναι σαφώς καλύτερες - άντε να λείπει μια βάρδια τη μέρα.
Όντως το 235 κάποτε είχε ανά 6' στην αιχμή και τώρα το μεσημέρι έχει ανά 13'-15'. Δηλαδή απ' τα 4 οχήματα που έχει στα χαρτιά το μεσημέρι βγαίνουν 2-3 ή το πρωί απ' τα 6 έχει 4-5?
(10-09-2013, 01:30 PM)Giannis Έγραψε: Σήμερα το 605 είχε δύο Neoplan midi, το ένα ήταν το #401. Συνεπώς την γραμμή την έχει πλέον ο Βοτανικός. Επίσης το Irisbus Diesel #960 σήμερα στο Β9, χθες στην ίδια γραμμή είδα το #969. Δεν ξέρω αν κυκλοφορούν πάνω από ένα Iris στην γραμμή αυτή, όσα άλλα οχήματα της είδα τις τελευταίες δύο μέρες ήταν σόμπες και Ν2.
Καλή κίνηση το 605 στον Βοτανικό. Και λίγο πιο κοντά είναι και απ΄ όσο θυμάμαι η κινησή του δεν ήταν για 12μετρο. Τώρα για τα Iris σε γραμμές της Ράλλη δεν είναι σπάνιο ειδικά στα 622/815.