(10-09-2013, 12:48 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όσο για τις ανεκτέλεστες βάρδιες, εγώ ένα πράγμα παρατήρησα και μπορεί να κάνω και λάθος (που δε νομίζω). Όλες τις προηγούμενες ημέρες, όποτε πήρα 250, στη διαδρομή από τον Ευαγγελισμό έως το ύψος της Πύλης της Καισαριανής θα είχα πετύχει σίγουρα άλλο όχημα, είτε στην Ευφρονίου, είτε στην αφετηρία, είτε σε δρομολόγιο εντός Πανεπιστημιούπολης.
Σήμερα σε όλη αυτή τη διαδρομή δεν πέτυχα ούτε 1 όχημα να κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μόλις το #142 που είχα επιβιβαστεί πέρασε την Πύλη, στην αφετηρία δεν υπήρχε τίποτα και πέτυχα όχημα μόνο αφού κατέβηκα στο ύψος της Πύλης Καισαριανής (στην κυκλική πλατεία κάτω από τη Θεολογική) και αφού περπάτησα, το συνάντησα στη σήραγγα.
Συμπέρασμα. Το Ελληνικό πρέπει να θεωρείται ως το Νο1 αναξιόπιστο αμαξοστάσιο.
Έτσι είναι! Και πριν το καλοκαίρι, όταν είχε το Ελληνικό το 250, τα ίδια γίνονταν. Μόλις μπήκε ο Βοτανικός στο 250 βγήκαν όλα τα οχήματα του προγράμματος.
Εξάλλου, και τις υπόλοιπες γραμμές τις ξεσκίζει το Ελληνικό. Το 235, που το βλέπω καθημερινά, ΠΟΤΕ δεν έχει συμπληρωμένες βάρδιες. Και να σκεφτεί κανείς, ότι σε σχέση με το 2009 έχει φάει το χειρότερο κόψιμο απ' όλες τις γραμμές Ζωγράφου/Καισαριανής/Βύρωνα, καθώς έχουν αφήσει ακριβώς τα μισά οχήματα, όταν στις άλλες γραμμές έχουν περικόψει ένα 15-20%.
Αντίθετα, οι γραμμές που εκτελούνται από Ανθούσα (220/1), Βοτανικό (224) είναι σαφώς καλύτερες - άντε να λείπει μια βάρδια τη μέρα.