10-09-2013, 02:35 AM
(10-09-2013, 02:10 AM)georgio Έγραψε: Φίλε Μάριε τα πράγματα είναι όπως ακριβως τα περιγράφεις. Να δείτε που και φέτος το Ελληνικό θα στέλνει 3 λεωφορεια απο τα 4 που αντιστοιχουν στο προγραμμα με αποτελεσμα να έχουμε το πρωι 4 λεωφορεια(1 του 206) με 15-20 περιπου στην αιχμη και απο τη 1 και μετα με
μόνο 2 οχήματα με συχνοτητα 30' και βάλε. Αφου δεν μπορούν να ανταποκριθουν στις γραμμες που εχουν ας κόψουν απο άλλη γραμμη (πχ αν στο 608 παει μια βαρδια στο 250 δεν χάθηκε και ο κόσμος, εξαλλου 2-3 περνανε συνεχεια μαζι και το ενα αδειο!). Τα λιόσια είναι αρκετα μακριά, η ανθούσα ειναι σε ανεκτή απόσταση αλλά οι γκαζιέρες πανε σαν χελωνα στην ανηφόρα + το ότι δεν χωράνε πολύ κόσμο την καθιστουν απρόσιτη λύση. Το καλυτερο θα ήταν βέβαια να αλλάζε η διαδρομή και να μην στρίβει στη ριζάρη για να μπορεί να πάρει νταλίκες
Κανονικά στην αιχμή 4 πρέπει να 'ναι δηλαδή 3 από Ελληνικό και 1 του 206 από Άγιο Δημήτριο. Αρθρωτό έχει μπει παλιότερα άρα χωράει. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν υπάρχουν διαθέσιμες GN. Όσον αφορά την γραμμή καλώς είναι στο Ελληνικό. Μόνο ο Βοτανικός είναι εξίσου κοντά που έχει παρόμοια οχήματα (Ν1/Ν2). Επίσης, το 608 μπορεί στο κέντρο να είναι πιο χαλαρά αλλά στο κομμάτι Ευαγγελισμός-Ζώγραφου πάντα τίγκα το βλέπω.
Υ.Γ. Το #142 γενικά είναι ψόφιο.