10-09-2013, 02:10 AM
(10-09-2013, 12:48 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Προς το παρόν σήμερα είχε ανάμεσα στα άλλα και το N1 #142, το οποίο ανέβαινε ανηφόρα με τα χίλια ζώρια. Ειλικρινά απορώ, για ποιον άτιμο λόγο αφήνουν τα Citelis να βολοδέρνουν στα Λιόσια και να καταστρέφονται και γραμμές που τα έχουν ανάγκη να έχουν τα "γερασμένα" 12μετρα του Ελληνικού.Φίλε Μάριε τα πράγματα είναι όπως ακριβως τα περιγράφεις. Να δείτε που και φέτος το Ελληνικό θα στέλνει 3 λεωφορεια απο τα 4 που αντιστοιχουν στο προγραμμα με αποτελεσμα να έχουμε το πρωι 4 λεωφορεια(1 του 206) με 15-20 περιπου στην αιχμη και απο τη 1 και μετα με
Όσο για τις ανεκτέλεστες βάρδιες, εγώ ένα πράγμα παρατήρησα και μπορεί να κάνω και λάθος (που δε νομίζω). Όλες τις προηγούμενες ημέρες, όποτε πήρα 250, στη διαδρομή από τον Ευαγγελισμό έως το ύψος της Πύλης της Καισαριανής θα είχα πετύχει σίγουρα άλλο όχημα, είτε στην Ευφρονίου, είτε στην αφετηρία, είτε σε δρομολόγιο εντός Πανεπιστημιούπολης.
Σήμερα σε όλη αυτή τη διαδρομή δεν πέτυχα ούτε 1 όχημα να κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μόλις το #142 που είχα επιβιβαστεί πέρασε την Πύλη, στην αφετηρία δεν υπήρχε τίποτα και πέτυχα όχημα μόνο αφού κατέβηκα στο ύψος της Πύλης Καισαριανής (στην κυκλική πλατεία κάτω από τη Θεολογική) και αφού περπάτησα, το συνάντησα στη σήραγγα.
Συμπέρασμα. Το Ελληνικό πρέπει να θεωρείται ως το Νο1 αναξιόπιστο αμαξοστάσιο.
μόνο 2 οχήματα με συχνοτητα 30' και βάλε. Αφου δεν μπορούν να ανταποκριθουν στις γραμμες που εχουν ας κόψουν απο άλλη γραμμη (πχ αν στο 608 παει μια βαρδια στο 250 δεν χάθηκε και ο κόσμος, εξαλλου 2-3 περνανε συνεχεια μαζι και το ενα αδειο!). Τα λιόσια είναι αρκετα μακριά, η ανθούσα ειναι σε ανεκτή απόσταση αλλά οι γκαζιέρες πανε σαν χελωνα στην ανηφόρα + το ότι δεν χωράνε πολύ κόσμο την καθιστουν απρόσιτη λύση. Το καλυτερο θα ήταν βέβαια να αλλάζε η διαδρομή και να μην στρίβει στη ριζάρη για να μπορεί να πάρει νταλίκες