Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2
(09-09-2013, 08:39 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η ταχύτητα ενός συρμού δεν εξαρτάται από τον οδηγό, όπως στα λεωφορεία. Υπάρχει το ΚΕΛ που δίνει εντολή για αναχώρηση και η σηματοδότηση που ρυθμίζει την κυκλοφορία, από κοινού με τους ελεγκτές.

Ααα δεν το 'ξερα αυτό. Είχα την εντύπωση ότι πάντα υπάρχει μια ανώτατη ταχύτητα ανά τμήμα αλλά μπορεί και να πάει και πιο σιγά απ' αυτή.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από Cmaniac - 16-11-2009, 09:32 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 07-07-2010, 03:21 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 06-09-2010, 09:17 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 06-09-2010, 12:33 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 02-01-2013, 07:27 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 02-01-2013, 08:23 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 18-02-2013, 11:42 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 20-02-2013, 11:23 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 14-03-2013, 10:01 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 23-03-2013, 12:50 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 31-03-2013, 05:03 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 03-04-2013, 11:18 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 04-04-2013, 11:17 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 07-04-2013, 10:20 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 07-04-2013, 10:58 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 26-07-2013, 10:51 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 27-07-2013, 12:02 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 03:00 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 03:58 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 05:24 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 05:38 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από GeorgIrisbus - 09-09-2013, 03:58 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 04:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 09-09-2013, 07:44 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:53 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 09-09-2013, 09:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 09:13 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από N1Ellinikou - 09-09-2013, 05:14 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 05:42 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 05:48 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από pvuccino - 14-09-2013, 10:11 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 05:46 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από N1Ellinikou - 09-09-2013, 05:51 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:06 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 09-09-2013, 07:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:59 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 08:28 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 08:39 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 08:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 09:04 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 08:54 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 10-09-2013, 10:06 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 11-09-2013, 09:39 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 11-09-2013, 02:23 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 12:16 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 13-09-2013, 12:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 01:13 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 13-09-2013, 01:22 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 13-09-2013, 01:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 13-09-2013, 05:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 07:21 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 13-09-2013, 10:33 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 10:38 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 07-10-2013, 12:53 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 11-10-2013, 12:14 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 11-10-2013, 06:40 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 20-11-2013, 12:49 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 20-11-2013, 03:29 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από georgio - 21-11-2013, 03:00 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 20-11-2013, 11:12 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από georgio - 26-11-2013, 11:44 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από ecoj - 24-08-2018, 01:19 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από ecoj - 24-08-2018, 02:50 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από K.S. - 09-02-2019, 02:12 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 38 38.533 10-06-2026, 03:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Petroupolimetro
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 102 115.862 24-04-2026, 05:58 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 184 259.994 22-07-2025, 10:54 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)