Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2
(09-09-2013, 05:42 PM)mercedes elbo Έγραψε: Παλιά νομίζω είχαν τοπικά μέχρι Εθνική Άμυνα.

Κάπου στο τέλος του 2007 - αρχές 2008 υπήρχαν ενισχυτικά Μοναστηράκι - Εθν. Άμυνα κατά τις ώρες αιχμής (πρακτικά για να καθαρίζει το τμήμα Μέγαρο Μουσικής - Μοναστηράκι), οπότε περνούσε τραίνο ανά 2'. Μετά ήρθανε τα μνημόνια. Δεν λέω πως δεν γίνεται να μπει τοπικό, απλά ότι είναι μπέρδεμα να γίνει σωστός συντονισμός.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από Cmaniac - 16-11-2009, 09:32 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 07-07-2010, 03:21 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 06-09-2010, 09:17 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 06-09-2010, 12:33 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 02-01-2013, 07:27 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 02-01-2013, 08:23 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 18-02-2013, 11:42 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 20-02-2013, 11:23 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 14-03-2013, 10:01 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 23-03-2013, 12:50 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 31-03-2013, 05:03 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 03-04-2013, 11:18 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 04-04-2013, 11:17 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 07-04-2013, 10:20 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 07-04-2013, 10:58 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 26-07-2013, 10:51 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 27-07-2013, 12:02 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 03:00 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 03:58 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 05:24 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 05:38 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από GeorgIrisbus - 09-09-2013, 03:58 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 04:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 09-09-2013, 07:44 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:53 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 09-09-2013, 09:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 09:13 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από N1Ellinikou - 09-09-2013, 05:14 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 05:42 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 05:48 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από pvuccino - 14-09-2013, 10:11 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 05:46 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από N1Ellinikou - 09-09-2013, 05:51 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:06 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 09-09-2013, 07:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:59 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 08:28 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 08:39 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 08:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 09:04 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 08:54 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 10-09-2013, 10:06 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 11-09-2013, 09:39 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 11-09-2013, 02:23 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 12:16 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 13-09-2013, 12:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 01:13 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 13-09-2013, 01:22 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 13-09-2013, 01:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 13-09-2013, 05:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 07:21 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 13-09-2013, 10:33 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 10:38 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 07-10-2013, 12:53 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 11-10-2013, 12:14 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 11-10-2013, 06:40 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 20-11-2013, 12:49 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 20-11-2013, 03:29 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από georgio - 21-11-2013, 03:00 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 20-11-2013, 11:12 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από georgio - 26-11-2013, 11:44 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από ecoj - 24-08-2018, 01:19 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από ecoj - 24-08-2018, 02:50 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από K.S. - 09-02-2019, 02:12 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 38 38.528 10-06-2026, 03:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Petroupolimetro
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 102 115.836 24-04-2026, 05:58 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 184 259.956 22-07-2025, 10:54 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)