21-08-2013, 01:42 PM
(21-08-2013, 07:15 AM)pvuccino Έγραψε: Όταν ξεκίνησε το σύστημα των κορμών το '95 το Α2 έβγαινε ΜΟΝΟ με Ν1! Όπως και τα Α3/Β3/Α4/Α5/Α6/Β6. Τα αρθρωτά καθιερώθηκαν μετά το 2000 όταν ήρθαν τα νέας γενιάς. (τότε υπήρχαν μόνο οι δεινόσαυροι!) Σε αντίθεση με το Α1 που έβγαινε στάνταρ με Ikaρι και ενίοτε με δεινόσαυρο.
Συμφωνώ, απλά ο Βασίλης (αν θυμάμαι καλά από παλιότερες δημοσιεύσεις) όπως κι εγώ είμαστε μικροί και δεν έχουμε προλάβει αυτές τις εποχές. Προσωπικά το 2000 ήμουν 8-9 χρονών και τα μόνα λεωφορεία που θυμάμαι είναι της περιοχής μου, άντε και μερικά ακόμα που χρησιμοποιούσα συχνά. Γι' αυτό για έναν Ζωγραφιώτη σαν εμένα και έναν Γουδιώτη σαν το Βασίλη, είναι πρωτόγνωρο να βλέπει Α2 με Ν1, παρόλο που μέχρι την παραλαβή των GN ήταν το αντιπροσωπευτικό όχημα.
Αυτά που θυμάμαι από τη δεκαετία των 90s είναι ο πολυαγαπημένος δεινόσαυρος σε Α5 και Α7, τα Ikarus και μετά Ν1 σε 222 και 235, το δοκιμαστικό δεινόσαυρο στο 222 που τελικά δεν μπήκε και περιμέναμε την παραλαβή των GN το 99 και την τροποποίηση της διαδρομής του 222 για την εισαγωγή αρθρωτού στου Ζωγράφου.
Σημείωση: 222 είναι το κομμάτι του 608 "Ακαδημία - Ζωγράφου" και μέχρι το 1999 δεν μπορούσε να μπει αρθρωτό, επειδή η Γρηγ. Κουσίδου ήταν διπλός δρόμος και υπήρχε πρόβλημα στην συνάντηση 2 οχημάτων. Το πρόβλημα λύθηκε με τη μονοδρόμηση της Κουσίδου και την τροποποίηση της διαδρομής στην υπάρχουσα του 608.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608