13-08-2013, 01:30 PM
(12-08-2013, 06:30 PM)pvuccino Έγραψε: Kαι ποιος σου είπε ότι ξέρει ο κόσμος για την Καραμαλέγκου; Ειδικά ο κόσμος που έρχεται πχ από Ελληνικό και δε γνωρίζει κάθε στάση της Ηλιούπολης; (αν και η Καραμαλέγκου είναι σχετικά μακριά, έχεις δει κανέναν από το Α4 να κατεβαίνει εκεί; Όλοι Αγ.Δημήτριο πάνε!) Η στάση με την ονομασία Στ.Ηλιούπολη είναι ακριβώς απέναντι από τη Δωδεκανήσου και κάτω από τη Σοφ.Βενιζέλου! Και για να φτάσει ο κόσμος στο επίπεδο του δρόμου πρέπει ή να ανέβει τα σκαλιά στο ύψος της Σοφ.Βενιζέλου ή να πάει με τα πόδια στο φανάρι της Πύρρωνος και ξανα πίσω στον (πολύ ανηφορικό) παράδρομο της Βουλιαγμένης! Κανονικά η στάση έπρεπε να 'ναι ακριβώς πριν το φανάρι, αλλά εκεί δεν έχει και πολύ χώρο. Και καλά τα Α3/Β3/Α4 πες δεν πειράζει, συναντάνε κι αλλού μετρό. Το 155 όμως που δεν εξυπηρετείται ούτε στον Άλιμο ούτε στην Ηλιούπολη;; Τουλάχιστον ας το βάλουνε στον Άλιμο (μαζί με το 101) μέσα στον παράδρομο και να βγαίνει στη Βουλιαγμένης πιο πάνω!
Αλλά και πάλι εγώ αν ήμουν κάτοικος Ηλιούπολης, θα 'πρεπε να 'μαι πολύ πυροβολημένος για να κατέβω ως τον Άλιμο για να βρω μετρό! Απλά θα 'παιρνα τα 201/206/237 θα κατέβαινα Δάφνη και γεια σας! Μήπως το κάνανε καταλάθος/εξεπίτηδες για να απαξιώσουν/καταργήσουν το τμήμα της Ηλιούπολης; (γιατί το τμήμα Ελληνικού... δεν καταργείται με τίποτα!)
Άμα ο άλλος δει ότι τον συμφέρει στην Καραμαλέγκου θα κατέβει εκεί. Άλλωστε ακόμα δεν έχουν κλείσει ούτε μήνα λειτουργίας οι νέοι σταθμοί και είναι και καλοκαίρι που σημαίνει ότι η κίνηση είναι πολύ λιγότερη και ίσως αρκετοί δεν έχουν εξοικειωθεί. Επίσης, ο παράδρομος στο Στ. Ηλιούπολης δεν είναι και καμιά μεγαλη ανηφόρα. Σαν την Υψηλάντου στο Στ. Αγίου Δημητρίου είναι που αναστρέφουν τα 109/154. Όπως και να 'χει καλύτερα θα 'ταν να μεταφερόταν η Καραμλέγκου λίγο πίσω απ' το φανάρι και να γίνει αυτή Στ. Ηλιούπολης και η τωρινή Στ. Ηλιούπολης να πάρει την παλιά ονομασία της. Τέλος στον Άλιμο όντως ακριβώς απ' έξω απ' το σταθμό στάση δεν μπορεί να μπει, εκτός αν μπει στον παράδρομο που είναι κύκλος γιατί πρέπει να μπαίνει από Ανεξαρτησίας και θα χάνει χρόνο, αλλά εντάξει δεν είναι τραγικό να περπατήσουν λίγο πίσω οι λίγοι επιβάτες από τα 101/155.
Υ.Γ. Για το 155 είναι πιθανό να το 'κάναν έτσι για να καταργήσουν αργότερα γιατί στο κομμάτι της Ηλιούπολης συμφέρει μόνο αν θέλει να πάει κάποιος προς Γλυφάδα, Βούλα, Βάρη κλπ. Για το τμήμα του Ελληνικου δεν είμαι τόσο σίγουρος αν δεν καταργείται με τίποτα ειδικά αν πραγματοποιηθούν τα σχέδια για κλείσιμο του Α/Σ.