Γενικά δεν είναι προτεραιότητα το αρθρωτό στο 237. Όλο τον Ιούλιο δεν είχε καθόλου και δεν αντιμετώπισε μεγάλο πρόβλημα. Το Α7 παίρνει και Ν2 πλέον. Το Β10 και το Α10 εμφανίστηκαν και αυτά με Ν2. Το Β12 δεν έχει σχεδόν καθόλου αρθρωτά πλέον. Β18 και Γ18 έχουν και αυτά 12μετρα. Α3, Β3, Α4 έχουν συχνά περισσότερα Ν1 από GN. Οπότε μου κάνει εντύπωση αν δω αρθρωτά στο 237 ή ακόμα χειρότερα στο Χ97.
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι 040, 171, 550, 608, 703, 843, Α2, Ε22, Χ95, Χ96 έχουν μεγάλη προτεραιότητα σε αρθρωτά από λεωφορεία. Στα τρόλεϊ 14, 10. Όλες οι άλλες γραμμές κατά τον ΟΑΣΑ δεν πειράζει να έχουν και 12μετρα. Και έχουν. Α1, Α5, Β9 στα σίγουρα βγάζουν που και που 12μετρα. Δε λέω για Β5 καν...
ΥΓ: Και το 171 βγάζει σπάνια 12μετρα απλά όχι το καλοκαίρι.
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι 040, 171, 550, 608, 703, 843, Α2, Ε22, Χ95, Χ96 έχουν μεγάλη προτεραιότητα σε αρθρωτά από λεωφορεία. Στα τρόλεϊ 14, 10. Όλες οι άλλες γραμμές κατά τον ΟΑΣΑ δεν πειράζει να έχουν και 12μετρα. Και έχουν. Α1, Α5, Β9 στα σίγουρα βγάζουν που και που 12μετρα. Δε λέω για Β5 καν...
ΥΓ: Και το 171 βγάζει σπάνια 12μετρα απλά όχι το καλοκαίρι.