30-07-2013, 07:03 PM
(30-07-2013, 11:35 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Γι' αυτό είπα για προγραμματισμό. Δε θα αποφασίζουν τα ξημερώματα που βγαίνουν τα οχήματα από το Αμαξοστασια για να στείλουν από Ανθούσα στο Α5.
Εκτός αυτού, για να δώσουν 203/204 στην Ανθούσα, σημαίνει ότι υπάρχει διαθεσιμότητα σε προσωπικό. Αν δεν επαρκούν, ας βγαίνουν αυτά με 12μέτρα Ελληνικού και να παίρνει το Α5 Ανθουσιώτικα.
Έτσι γλυτώνουν και τα νεκρά χιλιόμετρα για τις πρώτες βάρδιες και δε θα χρειάζεται να βγαίνει στις 4 ο οδηγός από το Ελληνικο για να είναι στις 5 Ανθούσα.
Και πάλι είναι λίγο χαζό να έχεις και αρθρωτά και 12μετρα την ίδια μέρα σε μια γραμμή γιατί τα μεν θα πηγαίνουν κανονικά και τα δε θα τιγκάρουν αν και νομίζω πως το Α5 γενικά δεν έχει πλέον και ιδιαίτερη κίνηση. Βέβαια, το καλύτερο θα 'ταν να πηγαίναν στην Ανθούσα μερικές GN για Α5 και 304/305 ώστε να μην παίρνουν απ' το Ελληνικό αλλά νομίζω πλέον, μετά τις εργασίες στο αμαξοστάσιο, η Ανθούσα μπορεί να τροφοδοτήσει μόνο λεωφορεία φυσικού αερίου οπότε δεν γίνεται να πάρει αρθρωτά ή midi.