02-07-2013, 11:14 AM
(02-07-2013, 11:01 AM)GiannisB Έγραψε: Και καλά κάνουν τέτοια πράγματα στην ΕΘΕΛ να κόβουν ή να καταργήσουν γραμμές ή να μην τις λειτουργούν καθόλου; πρώτη φορά ακούω τέτοιο πράγμα. Εδώ πάνω στον ΟΑΣΘ υπάρχει ανταγωνιστικός ιδιώτης με διόροφο ωστόσο δεν βλέπω να καταργεί την γραμμή πολιτιστική 50 που έχει 12μ citaro και το εισιτήριο για αυτήν την γραμμή είναι 2ευρώ το κανονικό και 1ευρώ το μειωμένο. Αν το είχε και η ΕΘΕΛ έτσι και εκεί κάτω θα είχε μεγάλα κέρδη. Αλλά ε όχι και 15ευρώ το εισιτήριο δεν πιστεύω να έμπαινε κανένας με αυτήν την τιμή
Για τα citelis εγώ έχω μπει σε ΟΑΣΘΙΚΑ προβλήματα δεν έχω δει κάπου αλλά είναι ακόμα νωρίς να μιλάμε αλλά λόγω κατασκευής του ΟΑΣΘ θα έχουν διαφορετικά προβλήματα από της ΕΘΕΛ χωρίς να βάζω το χέρι μου στην φωτιά
Για αυτές τις γραμμές που αναφέρεις στο τέλος για τα solaris τα διπλά τι προβλήματα έχουνε; ζορίζονται σε καμιά ανηφόρα, έχουνε λακούβες ή κάτι άλλο;
Τα Solaris 18 κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα. Η κυκλική Σύνταγμα-Αεροδρόμιο-Σύνταγμα είναι 65 χλμ. και Πειραιάς-Αεροδρόμιο-Πειραιάς είναι 91 χλμ. Σκέψου οπότε πόσα χιλιόμετρα κάνουν καθημερινά τα λεωφορεία σε αυτές τις δύο γραμμές και μόνο...
Για τη γραμμή με τα αξιοθέατα, εννοείται πως θα είχε κέρδη ο δημόσιος φορέας, από τη στιγμή που τα δυώροφα των ιδιωτών με το πανάκριβο εισιτήριο γεμίζουν από τουρίστες που θα έδιναν τα πάντα για να κάνουν μία βόλτα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας.
