(02-07-2013, 10:35 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η γραμμή που θα δρομολογούνταν αυτά τα οχήματα ήταν η 400 που ήταν για τα αξιοθέατα της Αθήνας. Δεν κόπηκε γιατί δεν είχε επιβατική κίνηση. Αλλά για να κάνουν τη χάρη στους ιδιώτες, που έκαναν το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο με αυτό της γραμμής 400 και κατάντησαν να φτάσουν το εισιτήριο για μία διαδρομή σήμερα στα 15€ (ναι, δεκαπέντε!)!
Προφανώς και δε θα τα πάρει κάποιο ΚΤΕΛ τα λεωφορεία αυτά, εφόσον προχωρήσει η πώληση. Αλλά κάποιος από τους δύο ιδιώτες που έχουν τις γραμμές ξενάγησης ή κάποιος που θα θέλει να ξεκινήσει κάποια αντίστοιχη γραμμή.
Για τα Solaris, ως ένα βαθμό δουλεύουν εξαιρετικά! Εντάξει, θα υπάρξουν και οχήματα που θα παρουσιάσουν βλάβη, αλλά μέχρι στιγμής είναι ίσως από τα λίγα οχήματα που βρίσκονται ακόμη σε καλή κατάσταση (δεν έχω μπει βέβαια σε Citelis ακόμη).
Ωστόσο, ειδικά τα Solaris 18 που δρομολογούνται σε Χ95 (Σύνταγμα - Αεροδρόμιο Σπάτων) και Χ96 (Πειραιάς - Αεροδρόμιο Σπάτων) αναμενόμενο να έχουν και μικρότερη διάρκεια ζωής με τις διαδρομές που κάνουν.
Και καλά κάνουν τέτοια πράγματα στην ΕΘΕΛ να κόβουν ή να καταργήσουν γραμμές ή να μην τις λειτουργούν καθόλου; πρώτη φορά ακούω τέτοιο πράγμα. Εδώ πάνω στον ΟΑΣΘ υπάρχει ανταγωνιστικός ιδιώτης με διόροφο ωστόσο δεν βλέπω να καταργεί την γραμμή πολιτιστική 50 που έχει 12μ citaro και το εισιτήριο για αυτήν την γραμμή είναι 2ευρώ το κανονικό και 1ευρώ το μειωμένο. Αν το είχε και η ΕΘΕΛ έτσι και εκεί κάτω θα είχε μεγάλα κέρδη. Αλλά ε όχι και 15ευρώ το εισιτήριο δεν πιστεύω να έμπαινε κανένας με αυτήν την τιμή
Για τα citelis εγώ έχω μπει σε ΟΑΣΘΙΚΑ προβλήματα δεν έχω δει κάπου αλλά είναι ακόμα νωρίς να μιλάμε αλλά λόγω κατασκευής του ΟΑΣΘ θα έχουν διαφορετικά προβλήματα από της ΕΘΕΛ χωρίς να βάζω το χέρι μου στην φωτιά
Για αυτές τις γραμμές που αναφέρεις στο τέλος για τα solaris τα διπλά τι προβλήματα έχουνε; ζορίζονται σε καμιά ανηφόρα, έχουνε λακούβες ή κάτι άλλο;
(02-07-2013, 10:55 AM)ecoj Έγραψε: Τα Citelis είναι άψογα παρότι δρομολογούνται σε πολύ κακόφημες γραμμές. Πολύ καλά λεωφορεία και δεν χαλάνε ούτε παρουσιάζουν προβλήματα κάθε τόσο όπως άλλα. Ευχάριστα στην οδήγηση δεν νομίζω να είναι άλλα αυτό είναι αρνητικό μόνο για τον οδηγό. Οι επιβάτες τα συμπαθούν πολύ πάντως.
Τα Solaris τα 18μετρα είναι επίσης πολύ καλά άλλα εξαντλούνται υπερβολικά σε γραμμές όπως Χ95, Χ96 που πάνε αεροδρόμιο ή σε 703, 843 κλπ που συνδέουν Πειραιά με αρκετά μακρινούς προορισμούς όπως Πέραμα, Άγιο Ελευθέριο κλπ. όμως στέκονται στο ύψος των περιστάσεων και παρουσιάζουν κυρίως μικροπροβλήματα και όχι σοβαρές ζημιές.
Τα Solaris τα μικρά είναι μια χαρά και μπαίνουν σε πολύ ήρεμες γραμμές οπότε ακόμα είναι μια χαρά. Δεν κουράζονται καθόλου.
Τα διώροφα φίλος GiannisB είναι άλλη μια απόδειξη μερικών άσχημων πραγμάτων που ίσχυαν στην Ελλάδα.
Γενικά νομίζω N1, Irisbus Diesel, Citelis και πιο πίσω τα Ikarus 260 είναι τα καλύτερα 12μετρα στην Αθήνα. Κλάσεις ανώτερα από κάτι Balcankar, Vanhool A300, Renault, N2, Βεργίνες κλπ που είχαν τόσα μεινονεκτήματα το κάθε ένα. Citelis είχα δει και στη Θεσσαλονίκη. Τι καύσιμο έχουν; Φυσικό αέριο ή όχι;
ΥΓ: Όσο άθλια ήταν τα A300 σαν λεωφορεία τόσο καλά είναι σαν τρόλεϊ.
ΥΓ2: Ρε Μάριε έλα Περιστέρι - Ίλιον να μπεις σε Citelis. Είναι παντού.
Τα citelis του ΟΑΣΘ είναι diezel και αν δεν κάνω λάθος είναι Ιταλικά σε αντίθεση με της Αθήνας που είναι Γαλλικό καύσιμο τα δικά σας δεν ξέρω τι έχουν. Kαι του ΟΑΣΘ δρομολογούνται σε άσχημες γραμμές γραμμές υποβαθμισμένες περιοχές. Και από οδήγο που ρώτησα με είπε είναι σαν οδηγάς αυτοκίνητο. Tο μόνο που δεν με αρέσει σε αυτά αν και δεν με αφορά είναι το φρένο στάσης που θα προτιμούσα να ήταν ένα κουμπί και να πατάει το γκάζι ο οδηγός για να απελευθερωθεί.
Τα Ν1 είναι τα γερμανικά ο405;
