02-07-2013, 10:20 AM
(02-07-2013, 09:58 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για τα Solaris επ' ουδενί δεν ισχύει αυτό που λες.
Όσο για τα διώροφα, τον χειμώνα 2011-2012 είχαν κυκλοφορήσει στους δρόμους της Αθήνας, αλλά σε δύο συγκεκριμένες γραμμές (171 και Ε22). Έκτοτε παραμένουν στο αμαξοστάσιο και ένα από αυτά χρησιμοποιήθηκε προ ολίγων ημερών ως "λυρικό λεωφορείο" για δρώμενο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Αυτά τα λεωφορεία αγοράστηκαν για να δρομολογηθούν στη γραμμή 400 που εκανε ξενάγηση στα αξιοθέατα της Αθήνας, αλλά -πριν καν παραδοθούν στην τότε ΕΘΕΛ- η γραμμή καταργήθηκε (!) και παραχωρήθηκε σε ιδιώτες, με αποτέλεσμα τα B9TL να είναι πλέον άχρηστα.
Προ καιρού είχε ακουστεί ότι θα πωλούνταν σε ιδιώτες τα 4 διώροφα, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια τέτοια κίνηση.
Δεν γνωρίζω τα οικονομικά μεγέθη της ΕΘΕΛ δεν ξέρω σήμερα πως λέγεται, αλλά θα ήταν καλό να λειτουργήσει αυτή η γραμμή για τα αξιοθέατα τουλάχιστον τους θερινούς μήνες που υπάρχουν τουρίστες. Και αφού ήταν να την καταργήσουν τότε τι τα αγόρασαν τα b9TL από τον Σαρακάκη; τζάμπα σπατάλη γίνεται ρε παιδιά. Και ποιοι ιδιώτες θα τα πάρουν; είναι σχετικά καινούργια αυτά λεωφορεία καμία μεγάλη τουριστική επιχείρηση μάλιστα αλλά δεν πιστεύω να πληρούν τις προϋποθέσεις για τουριστικό λεωφορείο αλλά για τα Αστικά ΚΤΕΛ επαρχιακών πόλεων με τίποτα είναι πανάκριβα
Για τα solaris δεν κατάλαβα τι δεν ισχύει;