01-07-2013, 09:00 PM
(01-07-2013, 07:15 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καλό είναι να συγκρίνουμε όμοια πράγματα. Δεν είναι αντίστοιχου μεγέθους το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας με αυτό της Θεσσαλονίκης, καθώς το πρώτο διαθέτει πληθώ�α γραμμών με σχετικά μικρό μήκος διαδρομής, μιας και υπάρχουν πολλές που λειτουργούν ως τροφοδοτικές στους σταθμούς του Μετρό.
Το νέο μέτρο που εφαρμόστηκε (?) από σήμερα στις 50 και κάτι γραμμές, πιστεύω πως θα μπορούσε ως πιλοτικό να εφαρμοστεί και σε ακόμα περισσότερες, που έχουν από χαμηλή έως μέτρια επιβατική κίνηση.
Όσο για τα ακυρωτικά, σε κάποια οχήματα υπάρχουν. Πχ. τα CNG διαθέτουν μηχάνημα πίσω από τον οδηγό, όπως και τα Solaris 8.6. Και πιστεύω ότι αυτό πρέπει να επεκταθεί άμεσα σε όλους τους τύπους οχημάτων και με τοποθέτηση μηχανήματος ακόμη και μπροστά από το παρμπρίζ, ει δυνατόν.
Πίσω από τον οδηγό υπάρχε και στην Θεσσαλονίκη πάντα το θέμα είναι να μπει το ακυρωτικό δίπλα στον οδηγό. Επίσης έχουνε τοποθετηθεί ακυρωτικά δίπλα στον οδηγό στα περισσότερα οχήματα του ΟΑΣΘ ακόμα και οχήματα που ανήκουν σε γραμμές υψηλής επιβατικής κίνησης ώστε σε περίπτωση βλάβης οχήματος ή οποιουδήποτε άλλου λόγω ώστε να μπορεί να παίζει και σε γραμμής χαμηλής επιβατικής κίνησης.
Α και παραλίγο να το ξεχάσω δείτε την προηγούμενη δημοσιεύση με το λινκ με το λεωφορείο που έχει ακυρωτικό δίπλα στον οδηγό.
Τέλος με την ευκαιρία θα ήθελα μια μέρα να καταίβω στην Αθήνα έτσι για να δω πως είναι τα solaris σαν λεωφορεία και τα διόροφα τα volvo b9TL
