01-07-2013, 07:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-07-2013, 07:18 PM από marios.ilioupoli.)
(01-07-2013, 03:51 PM)GiannisB Έγραψε: Αναρτήθηκε αυτό το linklink κάπου στο facebook. Εντύπωση με κάνει εκεί κάτω στον ΟΑΣΑ με την μία να το κάνει σε 53 γραμμές, γιατί εδώ πάνω στην Θεσσαλονίκη στον ΟΑΣΘ το είχε ξεκινήσει σε 2 γραμμές και μετά το πήγε και σε υπόλοιπες με παρόμοια επιβατική κίνηση και λίγο παραπάνω. Ακυρωτικά δίπλα στον οδηγό περάστηκαν; Και αφού είναι να μην το κάνουν εκεί κάτω γιατί το λένε;
Καλό είναι να συγκρίνουμε όμοια πράγματα. Δεν είναι αντίστοιχου μεγέθους το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας με αυτό της Θεσσαλονίκης, καθώς το πρώτο διαθέτει πληθώρα γραμμών με σχετικά μικρό μήκος διαδρομής, μιας και υπάρχουν πολλές που λειτουργούν ως τροφοδοτικές στους σταθμούς του Μετρό.
Το νέο μέτρο που εφαρμόστηκε (?) από σήμερα στις 50 και κάτι γραμμές, πιστεύω πως θα μπορούσε ως πιλοτικό να εφαρμοστεί και σε ακόμα περισσότερες, που έχουν από χαμηλή έως μέτρια επιβατική κίνηση.
Όσο για τα ακυρωτικά, σε κάποια οχήματα υπάρχουν. Πχ. τα CNG διαθέτουν μηχάνημα πίσω από τον οδηγό, όπως και τα Solaris 8.6. Και πιστεύω ότι αυτό πρέπει να επεκταθεί άμεσα σε όλους τους τύπους οχημάτων και με τοποθέτηση μηχανήματος ακόμη και μπροστά από το παρμπρίζ, ει δυνατόν.
