(01-07-2013, 03:32 PM)ecoj Έγραψε: Πολλές παρατηρήσεις σήμερα πρώτη καθημερινή θερινού.
Το Α13 τελικά πέρασε ολόκληρο στα Άνω Λιόσια με Citelis. Το 12 είναι ολόκληρο με Vanhool 7000 και δεν έχει κανένα Neoplan 6000. Τι τα κάνουν τα Neoplan 6000; Μόνο η 1 έχει. Η 6 πρέπει να έχει σχεδόν ολόκληρη αρθρωτά όπως και η 3 μάλλον έχει περισσότερα αρθρωτά από 12μετρα. Η 051 πέρασε γενικά στο Πειραιά και βγαίνει μόνο με Irisbus Diesel πλέον. Το 608 δεν έχει πρόβλημα με τα GN από ότι είδα. Νομίζω (δεν είμαι απόλυτα σίγουρος) ότι η Β15 πέρασε ολόκληρη στη Ράλλη. Η 235 έχει Ν1 μάλλον από Ελληνικό. Επίσης έχω την αίσθηση ότι η Α4 έχει περισσότερα Ν1 από τις Α3/Β3. Και η 731 για πρώτη φορά είναι ολόκληρη (από ότι είδα) με Neoplan Midi και Solaris δεν είδα κανένα. Α, και το μέτρο από τη μπροστινή πόρτα μέχρι τώρα δεν δουλεύει. Το έλεγε και στη προμετωπίδα ενός Irisbus GNG του [b]220 ''ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΠΟΡΤΑ'' χωρίς να είναι στη λίστα το με τις γραμμές το 220. Α, αφαίρεσαν ξαφνικά λεωφορείο από το 821 για να γίνει υπηρεσιακό και η γραμμή έμεινε με ένα όχημα.[/b]
Αναρτήθηκε αυτό το linklink κάπου στο facebook. Εντύπωση με κάνει εκεί κάτω στον ΟΑΣΑ με την μία να το κάνει σε 53 γραμμές, γιατί εδώ πάνω στην Θεσσαλονίκη στον ΟΑΣΘ το είχε ξεκινήσει σε 2 γραμμές και μετά το πήγε και σε υπόλοιπες με παρόμοια επιβατική κίνηση και λίγο παραπάνω. Ακυρωτικά δίπλα στον οδηγό περάστηκαν; Και αφού είναι να μην το κάνουν εκεί κάτω γιατί το λένε;
