29-06-2013, 09:21 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-06-2013, 09:21 PM από mercedes elbo.)
(29-06-2013, 08:16 PM)notis Έγραψε: Χάρμα εκπλήξεων σήμερα πριν τις 7 το απόγευμα στην Δάφνη.
Πρώτα από όλα 201 με Solaris YNN-9617, έχει αναφερθεί από ότι είδα και αλλού.
Καπάκι από πίσω Solaris 18μετρο με πινακίδα (!!) Χ95 Αεροδρόμιο-Σύνταγμα!!!! Το 835! Αφού ξεφόρτωσε έφυγε κενό, χωρίς επιβάτες.
Κοντά 2 λεπτά αργότερα-και αφού περιμέναμε κανα μισάωρο το 237, κι οι ηλικιωμένοι απευθύνονταν στο Σταθμάρχη έντονα αν έχει καταργηθεί το 237!-στρίβει GN με προμετωπίδα 718 Ειδικό Δρομολόγιο και σταμάτησε μπροστά μας! Ήταν η 718, και όπως αποδείχθηκε ο οδηγός ζητούσε απο συνάδελφό του να του υποδείξει πως να βάλει Χ97!
Αμέσως ήλθε και το 237-μόνο με Ν1 σήμερα-, το οποίο σταμάτησε πολύ στενά ανάμεσα στο Χ97 και την δική του οικεία στάση ( που ήταν πιασμένη απο τα Χ70 ) και έτσι υπήρξε μικρός συνωστισμός ανάμεσα σ αυτούς που αποβιβάζονταν κι αυτούς που περίμεναν να επιβιβαστούν!
Το 18μετρο Solaris λογικά μπήκε στο Χ97 γιατί θα 'γινε με δικό του όχημα π.χ. να έμεινε πουθενά ή για ενίσχυση που δεν νομίζω. Μια απορία. Το Χ97 τι δουλειά είχε με το 237 και το Χ70 αφού είναι στον μεσαίο διάδρομο του Στ. Δάφνης?
(29-06-2013, 08:18 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν τα ανάρτησαν, αλλά τα εφαρμόζουν. 30'+ περιμέναμε το πρωί να περάσουν Α3/Β3/Α4 από Δάφνη. Και στη νταλίκα του Β3 που ήρθε κατά τις 06:45, μόνο Σάββατο ξημερώματα δε θύμιζε η κατάσταση στο εσωτερικό.
Μην ξεχνάμε ότι έχουμε και το Χ70 που συνήθως παίρνει οχήματα από άλλες γραμμές. Στο χειμερινό Α3/Β3 το πρωι του Σαββάτου είχαν εναλλάξ ανά 20' οπότε τώρα πιστεύω ότι θα 'ναι περίπου ανά 30'.
(29-06-2013, 08:18 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για το 237, προτιμώ να το αφήσω ασχολίαστο. Κατέθεσα τη δικιά μου εμπειρία με την ατελείωτη αναμονή για Α3/Β3/Α4 το πρωί.
Το ξεφτίλισαν με το θερινό. Αυτό έχω να πω μόνο. Δε μπορείς από τέλη Ιουνίου να καταστρέφεις το συγκοινωνιακό δίκτυο. Οι εποχές που άρχιζε να αδειάζει η Αθήνα μόλις έκλειναν τα σχολεία, ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ!
Οκ. Κατανοώ ότι οι εργαζόμενοι στην ΟΣΥ (και από μεθαύριο και στη ΣΤΑΣΥ) πρέπει να πάρουν και αυτοί τις άδειές του για να βρεθούν κοντά με τις οικογένειές τους, αλλά οφείλει η εταιρεία να κάνει τέτοιο προγραμματισμό προς το συμφέρον του επιβατικού κοινού, πρώτα απ' όλον.
Αλήθεια, πως θα αντιδρούσαν οι οδηγοί των λεωφορείων αν πήγαιναν τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο σε ένα σουπερμαρκετ και δεν έβρισκαν το γάλα για τα παιδιά τους, τα μακαρόνια, τα όσπρια και ότι άλλο είδος πρώτης ανάγκης, επειδή οι εργαζόμενοι στην Α και στη Β εταιρεία θα ήταν σε καλοκαιρινή άδεια;
Που θέλω να καταλήξω, στο ότι όπως χρειαζόμαστε αυτά τα είδη από το σουπερμάρκετ σε ικανές ποσότητες όλο το χρόνο και γι' αυτό σε πολλές ιδιωτικές επιχειρήσεις οι εργαζόμενοι παίρνουν άδεια μόλις 2 εβδομάδες το καλοκαίρι (και αυτές με το ζόρι), έτσι και ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ οφείλουν να κάνουν τέτοιο προγραμματισμό ώστε να υπάρχει η βέλτιστη εξυπηρέτηση, ανάλογα με την επιβατική κίνηση.
Γενικά συνήθως στις περισσότερες γραμμές στα Θερινά μέχρι και πέρσι κρατούσαν καλές συχνότητες και πέρσι στο Θερινό Ι το 237 είχε Καθημερινές ανά 10'-15', Σάββατα ανά 15'-20' και Κυριακές δεν είχε 3 όχημα το απόγευμα με αποτέλεσμα να έχει 1 όχημα το βράδυ. Χάλια δρομολόγια δεν θα τα 'λεγα απλά πρέπει να μπαίνουν αρθρωτά ειδικά ΣΚ κάτι που πρέπει να γίνεται και στα Α3/Β3, Α4 και 154.