20-06-2013, 08:04 PM
(20-06-2013, 07:51 PM)ecoj Έγραψε: Ακριβώς. Δεν έχει νόημα έτσι μιας και χάνουν άπειρο χρόνο στα στενάκια και φυσικά πάει και η συχνότητα και όλα. Το Α4 συγκεκριμένα τα έχετε πει πριν από εμένα. Ο ΟΑΣΑ δεν ακούει. Κόψιμο μέχρι το μετρό.
Μία καλή λύση θα ήταν:
- Α4: Κόψιμο
- Κάτω Ηλιούπολη: Επαναφορά του 208 με διαδρομή ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ. Χρόνος διαδρομής: 15-20'. Οχήματα: 2. Συχνότητα αιχμής: 15'.
- Λ. Κύπρου: Εξυπηρέτηση από το 154, που μπορεί να διατηρήσει τον υπάρχον αριθμό οχημάτων και να τοπικοποιηθεί στο στ. Αλίμου.
- Τερψιθέα: Εξυπηρέτηση από το 124 που θα πάει στο στ. Ελληνικού και ενίσχυση με επιπλέον οχήματα από κόψιμο Α4 και 210.