17-06-2013, 10:37 PM
(17-06-2013, 09:16 PM)pvuccino Έγραψε: Δεν έχει να κάνει τόσο με την κλίση της στροφής αλλά με την κατάσταση του οδοστρώματος, τα παρκαρισμένα και το εύρος του πεζοδρομίου. Όταν το πεζοδρόμιο είναι αρκετά μεγάλο, μπορεί να στρίψει πιο άνετα ένα αρθρωτό, γιατί μπορεί το αμάξωμά του να μπει "λίγο προς τα μέσα", ακόμα κι αν οι ρόδες του παραμένουν στο οδόστρωμα. Υπάρχουν πάρα πολλές κλειστές στροφές στο δίκτυο της Αθήνας οι οποίες καταργήθηκαν γιατί απλούστατα πριν ήταν αλάνες γύρω τριγύρω, ενώ τώρα είναι πολυκατοικίες κι αν επιχειρήσει να στρίψει λεωφορείο θα πέσει πάνω τους! Στη συγκεκριμένη περίπτωση ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πεζοδρόμιο, ενώ και απ' τις δύο πλευρές του δρόμου υπάρχουν ψηλοί φράχτες, γιατί από πίσω είναι μάντρες λεωφορείων. Και γίνεται φυσικά και ο ΚΑΚΟΣ ΧΑΜΟΣ από παρκαρισμένα ΙΧ. Επίσης και στις δύο περιπτώσεις που ανέφερες τα οδοστρώματα είναι αρκετά πλατιά, ενώ έξω από τα ΚΤΕΛ πρέπει να κάνεις ακροβατικά τύπου "περνάω την κλωστή από τη βελόνα" για να μην ξύσεις τους τοίχους δεξιά κι αριστερά!
Θα έστειλαν τον πιο μάγκα ακροβάτη οδηγό που έχει η Ράλλη!!!