17-06-2013, 08:30 PM
(17-06-2013, 06:39 PM)pvuccino Έγραψε: Το ξέρω, αλλά δεν το 'χα πιστέψει! Ακόμα απορώ πως έστριψε, ειδικά στη στροφή από Δράκοντος στην Πάππου! Πάντα πίστευα πως αυτός ήταν ο λόγος που δεν έμπαιναν αρθρωτά στη γραμμή, αφού τα Ν2 ήταν μονίμως τίγκα!
Δεν την ξέρω τη συγκεκριμένη στροφή από κοντά αλλά απ' ότι βλέπω απ' το δορυφόρο του google maps γινεται να στρίψει και δεν μου φαίνεται παράξενο π.χ. η στροφή του 237 Μακεδονίας-Κεφαλληνίας στην κατεύθυνση προς Αστυνομικά είναι αρκετά πιο κλειστή και μοιάζει λίγο με αναστροφή και μια χαρά στρίβουν τα αρθρωτά όπως και η στροφή του 154 Κων.Αθανάτου-Γεωρ. Γεννηματά στην Γλυφάδα στην κατεύθυνση προς Άγιο Δημήτριο που είναι αρκετά κλειστή και άνετα στρίβουν τα αρθρωτά. Γι' αυτό μην τα υποτιμάμε τα 18μετρα ότι δεν στρίβουν σε δύσκολες στροφές. Οπότε ο λόγος που δεν μπαίνουν αρθρωτά στη γραμμή είναι η ελλειψή τους ακόμα και παλιά γιατί είχαμε μόνο 120 Volvo και έβγαιναν Α1, Β18/Γ18 με Irisbus, Α7/Β7 σε μεγάλο βαθμό με Ν2 και ακόμη και Χ95/Χ96 βγάζαν και 12μετρα. Το παράξενο είναι αυτό που είπε και ο ecoj. Ότι το Χ93 το 'χει ο Βοτανικός. Αν πήγε Ράλλη πρέπει να βγάζει από δίπορτα 730-735 και 3πορτα 663-729. Αν κυκλοφορούν αυτά τα Ν2 τότε πήγε Ράλλη. Αλλιώς απλά στείλαν ενισχυτικό Solaris στο Χ93 από X95/X96 ή επειδή χάλασε κάποιο Ν2 στείλαν Solaris από Χ95/Χ96 για να μην μείνει κενό.