(31-05-2013, 01:36 PM)Citaro Έγραψε: Το 10 πάλι, πώς να μείνει με 12μετρο; Είναι η μία εκ των δύο γραμμών που ενώνουν τον άξονα Συγγρού-Καλλιρρόης-Βασ. Κωνσταντίνου-Βασ.Σοφίας-Κηφισίας.
To 10 έτσι όπως είναι σήμερα είναι πραγματικά σπατάλη οχημάτων και οδηγών! Γεμίζει μόνο σε περίπτωση που έχει ώρα να περάσει το 550 και τότε 9 στις 10, από πίσω ακολουθεί το 550, άδειο φυσικά! Το ίδιο συμβαίνει και στο Χαλάνδρι με το 18. Ή θα πηγαίνουν καροτσάκι ή δε θα περνάει τίποτα. Ο μόνος τρόπος να αξιοποιηθεί σωστά αυτή η γραμμή θα ήταν να μπορέσει να συντονιστεί κυρίως με το 550 (αλλά και με το 18) ώστε να έχουμε εναλλάξ αναχωρήσεις και ικανοποιητική συχνότητα στον άξονα Συγγρού/Καλλιρρόης/Κηφισίας. Όμως έτσι που είναι τα πράγματα, αυτό είναι αδύνατον. Το 10 λόγω χαμηλής ταχύτητας και διέλευσης από τα στενά της Καλλιθέας θέλει τουλάχιστον το διπλάσιο χρόνο να φτάσει Χρυσάκη, απ' ό,τι το 550 από Τροκαντερό. Ίδια αφετηρία δε γίνεται να έχουν, αφού ούτε το 550 χωράει στις Τζιτζιφιές, ούτε το 10 στο Τροκαντερό! (άσε που θα 'θελε και νέα εγκατάσταση εναερίου) Αλλά και ίδια αφετηρία να είχαν, πάλι θα είχαμε πρόβλημα στην κάθοδο, αφού τα μήκη και οι χρόνοι διαδρομής προς Χαλάνδρι και προς Κηφισιά είναι εντελώς διαφορετικά! Άρα εγώ προτείνω:
1) Κόψιμο του 550 και όλα τα οχήματα να πάνε στο Α7. Ίσως μερικά να πρέπει να πάνε και στο Α5 για να 'χει καλύτερη κάλυψη και η Βασ.Σοφίας, αν και δε νομίζω να χρειαστεί. Οι επιβάτες από Συγγρού/Καλλιρρόης προς Κηφισιά να παίρνουν το 10 και να μετεπιβιβάζονται στο (πυκνωμένο) Α7 μετά τους Αμπελοκήπους.
2) Κόψιμο του τμήματος του 10 προς Χαλάνδρι. Έτσι κι αλλιώς μετά την έλευση του μετρό πάντα με 5-10 άτομα φτάνει πάνω. Και πάλι όσοι θέλουν να πάνε από Συγγρού/Καλλιρρόης στο Χαλάνδρι μπορούν να μετεπιβιβάζονται μετά τους Αμπελοκήπους στα 18/19. Τέρμα στο Ν.Ψυχικό. Έτσι με τα ίδια οχήματα μπορούμε να 'χουμε πολύ καλύτερη συχνότητα, τώρα που θα καταργηθεί το 550.
3) Κόψιμο του 13 για να κάνουμε χώρο στο Ν.Ψυχικό για το 10. Όλα τα οχήματα να πάνε στο 3, ώστε να μην έχουμε κι εκεί διελεύσεις καροτσάκι 3/13 και μετά τίποτα. Το τμήμα της Λαμπρινής καλύπτεται ωραιότατα από το 5 και το 054. (έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι το 5 παίρνουν, γιατί τους πάει ΗΣΑΠ Άνω Πατήσια)
Εναλλακτικά θα μπορούσε να πάει το 10 στο Γηροκομείο και το 14 στο Ν.Ψυχικό (ίσως είναι προτιμότερο, μιας και μικραίνει ακόμα περισσότερο το μήκος του 10, βελτιώνοντας κι άλλο τη συχνότητα). Μ' αυτό τον τρόπο θα 'χουμε και νορμάλ συχνότητα στον άξονα της Κηφισίας που ακόμα αδυνατεί να συντονίσει μεταξύ τους τα Α7/550. Επίσης θα απελευθερωθεί ο χώρος στο Τροκαντερό, που ειδικά τώρα το καλοκαίρι παρουσιάζει προβλήματα λόγω παρκαρισμένων και θα αποσυμφορηθεί και ο Πλάτανος, αφού θα 'χει μόνο μια γραμμή να τερματίζει.