31-05-2013, 01:36 PM
(31-05-2013, 10:18 AM)ecoj Έγραψε: Γίνεται αυτό που λες άλλα αρκετοί άνθρωποι παίρνουν το Α13 από πολύ πάνω και φτάνουν στην Αθήνα κυρίως ηλικιωμένοι. Έχει το κοινό του και μαζεύει αρκετό κόσμο, δεν φτάνει άδειο στην Αθήνα. Βέβαια το 12 έχει τη τάση να εμφανίζεται με το ένα όχημα πίσω από το άλλο και τα δύο πίσω από κάποιο Α13 οπότε πάνε άδεια. Πάντως αν μείνει μόνο του το 12 θέλει τουλάχιστο το μισό 18μετρα. Και από το 10 δεν νομίζω ότι θα πάρουν τίποτα. Εννοώ ότι έχουν εμμονή να του βάζουν αρθρωτά. Που ακριβώς γεμίζει τόσο πολύ; Για τη 14 δεν ξέρω αν αφαιρείται τίποτα...
Στα νότια η Α3 έχει προτεραιότητα για αρθρωτό από τη Β2 ή τη 237.
Πάντως νομίζω ότι τα 822 και 237 είναι οι τοπικές γραμμές με τον περισσότερο κόσμο στην Αθήνα.
Και άλλες γραμμές τις έπαιρναν ηλικιωμένοι για να κατέβουν στη Βαρβάκειο, αλλά τις έκοψαν (καλώς έπραξαν). Δεν γίνεται να κρατάς γραμμές για πέντε παππούδες που δεν θέλουν να μπούν στο μετρό. Ας μπούν στο 12.
Το 10 πάλι, πώς να μείνει με 12μετρο; Είναι η μία εκ των δύο γραμμών που ενώνουν τον άξονα Συγγρού-Καλλιρρόης-Βασ. Κωνσταντίνου-Βασ.Σοφίας-Κηφισίας. Μην ξεχνάμε ότι ξεκίνησε κάποτε με 9λεπτο.
Τέλος, γραμμές σαν το 822 και το 237 κακώς τις χαρακτηρίζουμε τοπικές, μόνο και μόνο επειδή τερματίζουν στο μετρό. Αξονικές κεντρικές γραμμές είναι, που αποτελούν την κύρια σύνδεση προαστίου-ΜΣΤ.