(31-05-2013, 12:36 AM)mercedes elbo Έγραψε: +10000. Ακριβώς όπως τα λες είναι. Το Α13 δεν έχει κανένα νόημα να πηγαίνει κέντρο γιατί εκεί που πάει δεν έχει τίποτα και το 12 πιστεύω ότι αντέχει και με 12μετρα και έχει σχετικά ικανοποιητική συχνότητα στην αιχμή 8'-10'. Εδώ ολόκληρη Κηφισίας έχει για σύνδεση με το κέντρο τις Καθημερινές το Α7 ανά 9'-10', το Ε14 που δεν κάνει και όλες τις στάσεις ανά 10'-15' και το 550 που περνάει στα όρια του κέντρου ανά 8'-13' και όλα αυτά σ' εναν πολύ πιο μεγάλο και πολύ πιο φορτωμένο δρόμο απ' ότι η Λένορμαν και το κυριότερο χωρίς μετρό. Αλλά ας πούμε ότι παρ' όλα αυτά θέλει 18μετρα το 12, το 10 στην αιχμή έχει 13 οχήματα και το 6 12 οχήματα δηλαδή σύνολο 25. Οπότε το 12 μπορεί να βγάλει αλλα 11 18μετρα (36 σύνολο) και μένουν άλλα 15 18μετρα τρόλλεϋ.Γίνεται αυτό που λες άλλα αρκετοί άνθρωποι παίρνουν το Α13 από πολύ πάνω και φτάνουν στην Αθήνα κυρίως ηλικιωμένοι. Έχει το κοινό του και μαζεύει αρκετό κόσμο, δεν φτάνει άδειο στην Αθήνα. Βέβαια το 12 έχει τη τάση να εμφανίζεται με το ένα όχημα πίσω από το άλλο και τα δύο πίσω από κάποιο Α13 οπότε πάνε άδεια. Πάντως αν μείνει μόνο του το 12 θέλει τουλάχιστο το μισό 18μετρα. Και από το 10 δεν νομίζω ότι θα πάρουν τίποτα. Εννοώ ότι έχουν εμμονή να του βάζουν αρθρωτά. Που ακριβώς γεμίζει τόσο πολύ; Για τη 14 δεν ξέρω αν αφαιρείται τίποτα...
Στα νότια η Α3 έχει προτεραιότητα για αρθρωτό από τη Β2 ή τη 237.
Πάντως νομίζω ότι τα 822 και 237 είναι οι τοπικές γραμμές με τον περισσότερο κόσμο στην Αθήνα.