(30-05-2013, 01:49 PM)pvuccino Έγραψε: Πάντως παιδιά εγώ όσες φορές έχω πετύχει τελευταία το 12 και το Α13 στη Λένορμαν είναι παραδόξως ψιλοάδεια! Τώρα να 'τυχε; Τι να πω...
Παιδιά, το 12 αν στηριχθεί σωστά, δηλαδή 7-8λεπτο και αρθρωτά, φτάνει και περισσεύει για τη Λένορμαν. Εδώ συνδέεται ολόκληρο Γαλάτσι με μία γραμμή (608) ανά 6-7'.
Το Α13 ξεκινάει από ...το πουθενά (Ζήνωνος) που δεν ενδιαφέρει πλέον άνθρωπο η περιοχή αυτή και στην ουσία πρώτη επιβίβαση κάνει από Μεταξουργείο.
Αλλά και οι επιβάτες όταν βλέπουν στη σειρά 12 και Α13, διαλέγουν το 12 γιατί τους πάει ... κάπου (έστω Ομόνοια/Σταδίου, έστω Κλαυθμώνος).
Να πας ΠΟΥ με το Α13 ερχόμενος από Περιστέρι; Ή μήπως να το πάρεις από Κολωνό και μετά από 5 στάσεις να κάνεις μετεπιβίβαση στο Μετρό Μεταξουργείου, που θέλει 500 μέτρα περπάτημα σύν ατελείωτες σκάλες (κ όχι κυλιόμενες);
Οι πάλαι ποτέ αφετηρίες πίσω από την Ομόνοια κάποτε είχαν λόγο ύπαρξης γιατί υπήρχε αγορά, κίνηση, δημόσιες υπηρεσίες. Από τον πεζόδρομο της Ζήνωνος πέρναγαν όλα τα δυτικά προάστια. Σήμερα οι μόνοι που περνάνε είναι οι έμποροι του θανάτου καθώς και οι τοξικομανείς. Με συγχωρείτε, αλλά μέχρι, αν και εφόσον αποφασίσει κανείς να ξανακάνει το κέντρο της Αθήνας προσεγγίσιμο για το μέσο κοινό πολίτη, κανένα λεωφορείο δεν έχει δουλειά εκεί κάτω. Ούτε το Α13, ούτε το 051 που το χρειάζεται και κόσμος που δεν είναι "μαθημένος" στα χάλια της Ομόνοιας.