Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 3.13 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
(25-05-2013, 09:53 PM)nikos1991 Έγραψε: Έχεις δίκιο, είδα δύο 8000ρα 11 σήμερα στην Πατησίων.


Η Α2 όπως προείπα μόνο σε κατάσταση ανάγκης βγαίνει με Ν1 [undefined=undefined]και τότε αλλάζει όλο το πλέγμα δρομολογίων[/undefined], ωστε να μειωθεί η χρονοαπόσταση ανάμεσα σε GN - N1 - GN και να μη δημιουργηθεί μπάχαλο.

Αμφιβάλλω αν γίνεται κάτι τέτοιο. Αν ήταν έτσι, θα έπρεπε στο Β5 κάθε φορά που περνάει γκαζιέρα, να κάθονται και δυό σταθμάρχες δίπλα για να αλλάζουν τον πίνακα, με το μπάχαλο που γίνεται λόγω κόσμου.

Έπειτα, και το Α2 το έχουν ξεσκίσει στις ανεκτέλεστες βάρδιες. Κάνε μια φορά τον κόπο και ρίξε μια ματιά στο χαρτάκι του οδηγού, αν μπεις από μπροστά. Αν το δεις γεμάτο διορθώσεις, μουτζούρες και ώρες αναχώρησης που δεν έχουν σχέση με τα επίσημα δρομολόγια, τότε λείπει βάρδια και ...καλό 20λεπτο στις 16:00 το μεσημέρι.


Μηνύματα στο Θέμα
[split] Στόλος ΟΣΥ - από georgio - 04-03-2013, 10:56 PM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από Citaro - 05-03-2013, 12:01 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από ecoj - 05-03-2013, 12:42 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από nikos1991 - 05-03-2013, 12:53 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από ecoj - 05-03-2013, 12:55 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από N1Ellinikou - 05-03-2013, 01:01 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από ecoj - 05-03-2013, 01:05 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από N1Ellinikou - 05-03-2013, 01:12 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από ecoj - 05-03-2013, 01:18 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από georgio - 05-03-2013, 01:31 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από ecoj - 05-03-2013, 01:32 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από mercedes elbo - 05-03-2013, 01:47 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από N1Ellinikou - 05-03-2013, 01:53 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από georgio - 05-03-2013, 02:06 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από ELBO O405GN - 05-03-2013, 02:32 AM
RE: Στολος ΕΘΕΛ - από garvanitis - 08-03-2013, 12:25 AM
[split] Solaris Urbino III 18m - από nikos1991 - 28-12-2013, 10:46 PM
RE: Solaris Urbino III 18m - από marios.ilioupoli - 28-12-2013, 10:49 PM
RE: Solaris Urbino III 18m - από nikos1991 - 28-12-2013, 11:11 PM
RE: Solaris Urbino III 18m - από marios.ilioupoli - 28-12-2013, 11:28 PM
RE: Solaris Urbino III 18m - από nikos1991 - 28-12-2013, 11:37 PM
RE: Solaris Urbino III 18m - από mercedes elbo - 29-12-2013, 12:08 AM
RE: Solaris Urbino III 18m - από nikos1991 - 29-12-2013, 12:41 AM
RE: Solaris Urbino III 18m - από mercedes elbo - 29-12-2013, 12:56 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2026 Pantelis Tsigas 352 64.910 , 10:52 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Kitsos.visitor
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2025 Leon377 1.213 367.307 28-12-2025, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Pantelis Tsigas
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 922 336.421 24-12-2024, 09:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 178.073 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 212.847 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 416.972 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 236.173 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 231.871 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018 N1Ellinikou 739 790.369 31-12-2018, 06:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 587.705 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)