(24-05-2013, 09:03 PM)ecoj Έγραψε: Τα Α3, Β3, Α4, Α5 έχουν και Ν1 καθημερινά. Στο Α4 το Ν1 το χάζευα για κάμποση ώρα σταματημένο στην Πανεπιστημίου. Μετά έφτασαν από Γλυφάδα και τα Α3/Β3 εκ των οποίων το Β3 είχε Ν1. Και το Β2 Ν1 είχε. Δεν φτάνουν τα αρθρωτά για να καλύψουν τα Α3, Β3, Α4 άλλα μπαίνει έστω και ένα στο Χ97 που δεν γεμίζει με τίποτα;
Παρατηρώ επίσης ότι Η Β18 και κυρίως η Γ18 βγάζουν σχεδόν μόνιμα Solaris. Έχω ξεχάσει πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα τη Β18 με Volvo.
Βλέπω λοιπόν καθημερινά Solaris 18 σε όλη την Αθήνα από το Α7 μέχρι το 843 και το Χ96. Είδα και στο Α13 Solaris και μου κάνει εντύπωση πως 100 οχήματα φτάνουν να τα βλέπεις σχεδόν παντού πλέον από αεροδρόμιο μέχρι Πέραμα.
Η 11 είχε και Vanhool 7000 σήμερα.
Επίσης η 035 δρομολογεί μόνο Solaris Midi τελευταία και γενικά βλέπω τη χρήση των Neoplan Midi του Βοτανικού να έχει περιοριστεί αρκετά. Σήμερα μόνο στα 025 και 026 τα είδα.
Tα Solaris Midi πρακτικά φτάνουν για να αναλάβουν μόνα τους όλες σχεδόν τις γραμμές. Ο Βοτανικός έχει 145 οχήματα και οι μόνες γραμμές του κέντρου που έχει αφήσει στα υπόλοιπα είναι: 060 - 100 (Vanhool για πρακτικούς λόγους) 025-6-7 που παίρνουν ότι μικρό βρουν αλλά κυρίως Νeoplan, 046 που έχει σχεδόν πάντα Neoplan (έχει κάτι περίεργες στροφές πίσω από τον Άρειο Πάγο, που δεν ξέρω κατά πόσο βολεύει να περνάει Solaris)
Όλοι οι κορμοί της ακαδημίας εκτός του Ε22 έχουν μερικά Ν1 καθημερινά (Α2, Β2, Α3, Β3, Α4 και Α5). Στο Α2 είναι το πιο σπάνιο φαινόμενο και συνήθως οφείλεται σε χαλασμένη GN και τράμπα οχήματος από το Β2. Το Β2 είναι στανταράκι N1 και που και που έρχεται και καμιά GN. Τα Α3-Β3-Α4 πρέπει να έχουν γύρω στα 3 Ν1 σιγουράκι, όπως και το Α5 βγάζει και ένα Ν1 έτσι για την αλλαγή.
Τα 2, 4 και 11 όσο καιρό πήγαινα Παγκράττι (πέρσυ τέτοια εποχή αρκετές φορές την εβδομάδα) έβγαιναν με 7000ρα. Έιχε αλλάξει κάτι;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608