25-05-2013, 12:13 AM
(24-05-2013, 09:03 PM)ecoj Έγραψε: Τα Α3, Β3, Α4, Α5 έχουν και Ν1 καθημερινά. Στο Α4 το Ν1 το χάζευα για κάμποση ώρα σταματημένο στην Πανεπιστημίου. Μετά έφτασαν από Γλυφάδα και τα Α3/Β3 εκ των οποίων το Β3 είχε Ν1. Και το Β2 Ν1 είχε. Δεν φτάνουν τα αρθρωτά για να καλύψουν τα Α3, Β3, Α4 άλλα μπαίνει έστω και ένα στο Χ97 που δεν γεμίζει με τίποτα;
Παρατηρώ επίσης ότι Η Β18 και κυρίως η Γ18 βγάζουν σχεδόν μόνιμα Solaris. Έχω ξεχάσει πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα τη Β18 με Volvo.
Βλέπω λοιπόν καθημερινά Solaris 18 σε όλη την Αθήνα από το Α7 μέχρι το 843 και το Χ96. Είδα και στο Α13 Solaris και μου κάνει εντύπωση πως 100 οχήματα φτάνουν να τα βλέπεις σχεδόν παντού πλέον από αεροδρόμιο μέχρι Πέραμα.
Η 11 είχε και Vanhool 7000 σήμερα.
Επίσης η 035 δρομολογεί μόνο Solaris Midi τελευταία και γενικά βλέπω τη χρήση των Neoplan Midi του Βοτανικού να έχει περιοριστεί αρκετά. Σήμερα μόνο στα 025 και 026 τα είδα.
Καλό είναι που βγαίνουν όσο το δυνατόν περισσότερα Solaris στις γραμμές της Ράλλη.
Για τα Neoplan midi καλύτερα να αποσυρθούν εντελώς έτσι όπως έχουν γίνει και να φτιάξουν μερικά μήπως και πουλήσουν κανένα σε Αστικά ΚΤΕΛ. Ούτως ή άλλως επίσημα πλέον έχουμε 141 Neoplan.
http://et.diavgeia.gov.gr/f/yme/ada/%CE%...E%9B%CE%A5
Εδώ στη σελίδα 43 λέει πόσο οχήματα ανά τύπο έχουμε επίσημα σήμερα. Επίσης, έχει στοιχεία για όλες τις γραμμές λεωφορείων και τρόλλεϋ όπως τύπος οχημάτων, συχνότητα δρομολογιών, χρόνοι διαδρομής κτλ. Αν και αυτά που λέει εδώ δεν εφαρμόζονται πλήρως π.χ. Α3/Β3, Α4, 237, 304/305 κ.α. έχει μόνο αρθρωτά ενώ πάντα βγάζουν και 12μετρα.