(19-03-2013, 09:51 PM)pvuccino Έγραψε: Στο Α1 τώρα μόλις, πριν καμιά ώρα είδα Ν1!! Το 10 έχει στάνταρ 18μετρα, το ίδιο και το 550. (η μόνη φορά που είχα δει 12μετρο στο 550 ήταν στους Ολυμπιακούς που έμπαινε γενικά ό,τι να 'ναι!) Στα Α10/Β10 πάααρα πολύ σπάνια μπαίνει Ν2, γιατί γίνεται χαμός από κοσμο! Στα Β9, Β12 που είναι πιο χαλαρά τα πράγματα μπαίνουν πιο συχνά. Β18/Γ18 συχνότατα, και μάλιστα λόγω έλλειψης οχημάτων οι οδηγοί της Ράλλη παίρνουν Irisbus από το γειτονικό αμαξοστάσιο του Πειραιά. Και τα 703/843 είναι ΠΑΝΤΑ με 18μετρο (και σχεδόν ΠΑΝΤΑ με solaris) αν εξαιρέσουμε μια μικρή περίοδο πέρσι το καλοκαίρι που είχαν μπει κανα 2 Irisbus Diesel και σ' αυτές τις γραμμές.ΤΡΌΛΕΪ: Η 10 ήταν όντως η μόνη με σχεδόν αποκλειστικά 18μετρα αν και 1-2 12μετρα δεν θα έβλαπταν πιστεύω. Τώρα για τις 6, 14 έχεις δίκιο και μου κάνει εντύπωση. Μάλιστα ενδιαφέρον είναι ότι η 3 έχει λιγότερα 18μετρα πλέον και είναι εμφανές και μάλιστα 3 έχει περισσότερο κόσμο από την 6.
Επίσης τον τελευταίο καιρό, αποκλειστικά με 18μετρα λειτουργούν και τα τρόλλεϋ 6 και 14! (αν και δε βλέπω το λόγο... ειδικά το 6 άδειο πάει, άδειο έρχεται!)
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ: Το 703 δεν αντέχει χωρίς 18μετρο και λογικό μιας και διασχίζει όλη τη Θηβών και καθημερινά είχε μία Volvo τουλάχιστο άλλα τώρα μάλλον την έκοψαν και έμειναν μόνο Solaris (το ίδιο και για το 843 λογικά). Το 550 και αυτό έχει πάρα πολύ κόσμο άρα δεν πάει κάτι άλλο και άσε που ταξιδεύουν κάθε πρωί να φτάσουν τα λεωφορεία στη Κηφισιά. Και η 040 που έχει σχεδόν πάντα 18μετρο έχει κάνει εμφάνιση με Ν2. Τα Α10/Β10 είναι άθλιες γραμμές και πολλοί αποφεύγουν να βρίσκονται στο πίσω μέρος του λεωφορείου και για αυτό γίνεται της τρελής μπροστά. Το Β12 έχει τουλάχιστο 1 Ν2 κάθε Σάββατο.