02-01-2013, 09:18 PM
(02-01-2013, 06:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πρώτον, αυτοί που επηρεάζονται από μεταφορά της αφετηρίας της 051 στο Σταθμό Λαρίσης είναι όσοι τη χρησιμοποιούν για μετεπιβίβαση στην πράσινη γραμμή (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ). Αλλά και πάλι μπορούν να κατεβούν Ελαιώνα, να πάρουν την μπλε και μετεπιβίβαση στο Μοναστηράκι στην πράσινη.Εγώ δεν είπα γι' αυτούς που ήδη πρέπει να πάρουν μετρό για να πάνε Ομόνοια. Γι' αυτούς όντως το να κατέβουν μια στάση παρακάτω δεν είναι τίποτα. Εγώ μίλησα για όσους το έπαιρναν απευθείας από κέντρο και κοντινές περιοχές. Στο Σταθμό Λαρίσης νομίζω έχει κυλιόμενες απ' τη μεριά των λεωφορείων. Από την πλευρά του σταθμού δεν έχει γιατί ετοιμάζουν τη σούπερ ντούπερ υπόγεια διάβαση που θα 'ναι έτοιμη το 2123!! Επίσης πολύ αισιόδοξο σε βλέπω για τα 2-2,5 χρόνια του νέου σταθμού! Αν κρίνουμε απ' όλα τα έργα στην Ελλάδα και μεσούσης της κρίσης... Το ιδανικό πάντως θα 'τανε να βάλουνε ένα express από κέντρο, να πηγαίνει από Καβάλας κι όχι απ' τα στενάκια, να 'χει αρθρωτά και καλές συχνότητες και ν' αφήσουν το 051 μόνο για την εξυπηρέτηση της Ακαδημίας Πλάτωνος, πιθανώς με midi. Αλλά για να γίνει αυτό θες extra λεωφορεία και οδηγούς, που μεταξύ μας δεν το βλέπω...
Δεύτερον, για το Σταθμό Λαρίσης ο δικός μου ενδοιασμός είναι ως προς το ότι ο σταθμός δεν έχει κυλιόμενες. Άρα οι επιβάτες θα πρέπει να ανεβοκατεβαίνουν με τις βαλίτσες στα χέρια και αυτό είναι ένα σημαντικό ζήτημα.
Τρίτον, θέλω να εκφράσω την απορία μου γιατί το 051 δεν είναι μια γραμμή εξπρές (αν και δεν έχει και πληθώρα στάσεων), χωρίς να έχει ενδιάμεσες στάσεις και να πηγαίνει απευθείας από Ομόνοια στα ΚΤΕΛ και αντίστροφα.
Και τέταρτον, τροποποίηση για τη 051 δε ξέρω κατά πόσο οφελεί να γίνει τώρα, αφού σε 2-2,5 χρόνια τα ΚΤΕΛ πάνε στον Ελαιώνα και μόλις γίνει αυτή η αλλαγή θα έπρεπε να εξεταστεί αν χρειάζεται κάποια/-ες γραμμή/-ές εξπρές που να συνδέουν τα νεά ΚΤΕΛ με πρασινη και κόκκινη γραμμή.