25-12-2012, 06:39 PM
(25-12-2012, 04:12 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Παραμονή Χριστουγέννων και στην ΟΣΥ βάρεσαν διάλυση. Στη Δάφνη τα δρομολόγια των 14:30 και 15:00 του 201 δεν έγιναν ποτέ γιατί απλούστατα λεωφορείο δεν εμφανίστηκε.
Στις 15:15 περίπου και μετά από σχεδόν 1 ώρα αναμονής ήρθε το λεωφορείο, που είχε και πρόβλημα το οποίο ευτυχώς εντοπίσαμε εγκαίρως. Το 1 από τα 2 ακυρωτικά μηχανήματα εκτός του ότι έκανε έναν περίεργο θόρυβο, είχε αρχίσει να θερμαίνεται και να βγάζει και καπνό. Πάλι καλά που το προσέξαμε και ενημερώσαμε τον οδηγό και έκλεισε τα μηχανήματα, γιατί ίσως ένα λεωφορείο να γίνονταν στάχτη και ανθρώπινες ζωές να κινδύνευαν.
Από τα αξιοσημείωτα είναι επίσης το ότι στη Δάφνη σήμερα δεν υπήρχε σταθμάρχης! Αφού περνούσε η ώρα και λεωφορείο δεν εμφανίζονταν, πήγα και ρώτησα την υπάλληλο στα εκδοτήρια μήπως γνωρίζει κάθε πότε περνάει το 201 και μου απάντησε πρώτον ότι δε γνωρίζει καθώς δεν είναι αρμόδια και δεύτερον ότι δεν υπάρχει και σταθμάρχης για σήμερα (εννοείται χθες).
Αντίθετα, όμως, τα 206 και 237 δεν είχαν κανένα θέμα με τα δρομολόγιά τους και βαρεθήκαμε να τα βλέπουμε να περνάνε όση ώρα περιμέναμε το 201.
Το 201, όπως και τα 314, 324 κα "δημοκρατικές δυνάμεις", είχαν εξαιρετικά αραιά δρομολόγια και σε παλιότερες εποχές, πρό Μνημονίου (γιατί δε φταίει πάντα αυτό). Απλά τότε στο γενικότερο κλίμα της εποχής, "όλα μπαίνανε κάτω από το χαλί". Γι'αυτό και γελάω όταν μου λένε πολλοί φίλοι περί αραίωσης των δρομολογίων.
Τους εξηγώ ότι και προ Μνημονίου σε πολλές περιοχές έτσι ήτανε, αλλά πέραν αυτού υπήρχε και πολλή κίνηση στο δρόμο, διότι από τα "δανεικά" κυκλοφορούσε πολύ ΙΧ. Πλέον αυτό το τελευταίο μειώνεται, οι χρόνοι διαδρομών με λεωφορείο συντόμεψαν θεαματικά (π.χ. Κηφισιά-Γηροκομείο σε 30 λεπτά, έναντι μιας ώρας τουλάχιστον παλιότερα). Σίγουρα παραμένουν οι βλάβες και η έλλειψη οδηγών, αλλά αυτό οφείλεται στη γενικότερη ελληνική κακοδαιμονία, ανάμεικτη με συνδικαλισμό και κακή διαχείριση εσόδων-εξόδων από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.