Η κατάσταση έγινε και άρθρο στην ημερησία :p
Στον ΧΥΚ του ΟΑΣΑ αναφέρεται ρητά
Εάν οι συνθήκες ξεπεραστούν και το λεωφορείο δεν έχει λειτουργικό το σύστημα κλιματισμού, τότε είναι λογικό να θεωρείται το λεωφορείο ανίκανο να συνεχίσει το δρομολόγιο.
Εδώ που τα λέμε, γιατί δεν αντιδράσατε επί τόπου και να αναφέρετε ότι δεν υπάρχει σημαντικό πρόβλημα; Εάν ο εν λόγω επιβάτης δεν άντεχε τις συνθήκες τότε θα μπορούσε να βγει έξω να πάρει αέρα και να πάρει το επόμενο λεωφορείο..
Στον ΧΥΚ του ΟΑΣΑ αναφέρεται ρητά
Σύναψη:Ε. ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ
Για την τήρηση ικανοποιητικής θερµοκρασίας εντός των µεταφορικών µέσων που
διαθέτουν κλιµατισµό πρέπει να υπάρχει η µέριµνα, για µεν τη θερινή περίοδο η ψύξη να
ενεργοποιείται όταν η εσωτερική θερµοκρασία φθάσει τους 28 βαθµούς Κελσίου για δε 17
τη χειµερινή η θέρµανση να ενεργοποιείται όταν η θερµοκρασία πέσει κάτω από τους 15
βαθµούς Κελσίου.
Εάν οι συνθήκες ξεπεραστούν και το λεωφορείο δεν έχει λειτουργικό το σύστημα κλιματισμού, τότε είναι λογικό να θεωρείται το λεωφορείο ανίκανο να συνεχίσει το δρομολόγιο.
Εδώ που τα λέμε, γιατί δεν αντιδράσατε επί τόπου και να αναφέρετε ότι δεν υπάρχει σημαντικό πρόβλημα; Εάν ο εν λόγω επιβάτης δεν άντεχε τις συνθήκες τότε θα μπορούσε να βγει έξω να πάρει αέρα και να πάρει το επόμενο λεωφορείο..