13-06-2012, 12:10 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-06-2012, 12:14 AM από marios.ilioupoli.)
Σήμερα το απόγευμα, περίπου στις 18:10, επιβιβάστηκα σε λεωφορείο της γραμμής Β3 στη στάση "ΣΤΡΟΦΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ" στην κατεύθυνση προς Γλυφάδα.
Λίγο αργότερα, και ενώ το λεωφορείο βρισκόταν στο ύψος της Αλίμου, ηλικιωμένος επιβάτης άρχισε να διαμαρτύρεται για τη μη λειτουργία του κλιματισμού στο όχημα. Πρόβλημα ουσιαστικό δεν υπήρχε, καθώς μπορεί αυτές τις ημέρες η θερμοκρασία να είναι αρκετά υψηλή, αλλά η κατάσταση μέσα στο όχημα ήταν κάτι παραπάνω από ανεκτική, αφού από τα ανοιχτά παράθυρα έμπαινε αέρας που δημιουργούσε μια αίσθηση δροσιάς.
Το πρόβλημα του "κυρίου" αυτού -θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κοσμητικά επίθετα, αλλά δε θέλω να ρίξω το επίπεδο του forum- ήταν το ότι εκεί που είχε άδεια θέση για να κάτσει ενοχλούνταν από τον ήλιο!!!! (Δεν είναι δική μου επινόηση. Τον παρακολουθούσα από την πρώτη στιγμή που μπήκε στο λεωφορείο)
Ποιο ήταν, λοιπόν, το αποτέλεσμα. Ο οδηγός -ως όφειλε αφού είχε παράπονο από επιβάτη- επικοινώνησε με τα κεντρικά από όπου του είπαν να διακόψει το δρομολόγιο, όπως και έγινε και τελικά μας ζήτησε να αποβιβαστούμε από το όχημα στη στάση "3η ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ" και να επιβιβαστούμε στο επόμενο. (Ευτυχώς που από πίσω ερχόταν το 171)
Αλήθεια, τόσο εύκολα παίρνουν απόφαση οι αρμόδιοι στον ΟΑΣΑ ή την ΟΣΥ για να διακόπτουν τα δρομολόγια; Γιατί για 1 επιβάτη θα πρέπει να ταλαιπωρούνται άλλα 100 άτομα;
Είμαι ένα ευσυνείδητος επιβάτης και ξοδεύω κάθε μήνα 10€ για να αγοράζω κάρτα απεριορίστων. Διαπιστώνω, όμως, ότι τα χρήματα που πληρώνω -τα οποία και θα μπορούσα να τα δαπανήσω για να βγω σε μια καφετέρια ή κάποιο μπαρ, δεν έχουν αντίκρυσμα, αφού πέρα από την αραίωση των δρομολογίων, τώρα έχουμε να αντιμετωπίσουμε και ηλίθιους κ**όγερους (συγγνώμη, αλλά δε μπορώ να συγκρατηθώ άλλο), αλλά και την ευκολία με την οποία κάποιοι αποφασίζουν τη διακοπή ενός δρομολογίου.
Θα ήθελα να ακούσω και την άποψη τη δικιά σας, των υπολοίπων μελών του forum, για το τι πρέπει εγώ να κάνω για το παραπάνω περιστατικό. Λίγη ώρα μετά το συμβάν επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο πληροφοριών του ΟΑΣΑ (185), όπου μου είπαν να επικοινωνήσω αύριο το πρωί με κάποιον αριθμό που μου έδωσαν. Από το απόγευμα έχω σκεφτεί τα πάντα, ακόμη και να προχωρήσω σε επιστολή διαμαρτυρίας προς τον Υπουργό Μεταφορών, κοινοποιούμενη και στον ΟΑΣΑ και στην ΟΣΥ και στο Σωματείο των εργαζομένων στα λεωφορεία. Τι θα προτείνατε να κάνω;
Να σημειώσω, ακόμη, πως καλύτερη ήταν η κατάσταση στο απογευματινό όχημα της Β3 που είχε ανοιχτά τα παράθυρα, παρά στο 171 που επιβιβαστήκαμε μετά ή ακόμα και στο προτελευταίο Α3 που πήρα για να επιστρέψω σπίτι μου, τα οποία είχαν σε λειτουργία τον κλιματισμό και τα παράθυρα κλειστά.
Λίγο αργότερα, και ενώ το λεωφορείο βρισκόταν στο ύψος της Αλίμου, ηλικιωμένος επιβάτης άρχισε να διαμαρτύρεται για τη μη λειτουργία του κλιματισμού στο όχημα. Πρόβλημα ουσιαστικό δεν υπήρχε, καθώς μπορεί αυτές τις ημέρες η θερμοκρασία να είναι αρκετά υψηλή, αλλά η κατάσταση μέσα στο όχημα ήταν κάτι παραπάνω από ανεκτική, αφού από τα ανοιχτά παράθυρα έμπαινε αέρας που δημιουργούσε μια αίσθηση δροσιάς.
Το πρόβλημα του "κυρίου" αυτού -θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κοσμητικά επίθετα, αλλά δε θέλω να ρίξω το επίπεδο του forum- ήταν το ότι εκεί που είχε άδεια θέση για να κάτσει ενοχλούνταν από τον ήλιο!!!! (Δεν είναι δική μου επινόηση. Τον παρακολουθούσα από την πρώτη στιγμή που μπήκε στο λεωφορείο)
Ποιο ήταν, λοιπόν, το αποτέλεσμα. Ο οδηγός -ως όφειλε αφού είχε παράπονο από επιβάτη- επικοινώνησε με τα κεντρικά από όπου του είπαν να διακόψει το δρομολόγιο, όπως και έγινε και τελικά μας ζήτησε να αποβιβαστούμε από το όχημα στη στάση "3η ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ" και να επιβιβαστούμε στο επόμενο. (Ευτυχώς που από πίσω ερχόταν το 171)
Αλήθεια, τόσο εύκολα παίρνουν απόφαση οι αρμόδιοι στον ΟΑΣΑ ή την ΟΣΥ για να διακόπτουν τα δρομολόγια; Γιατί για 1 επιβάτη θα πρέπει να ταλαιπωρούνται άλλα 100 άτομα;
Είμαι ένα ευσυνείδητος επιβάτης και ξοδεύω κάθε μήνα 10€ για να αγοράζω κάρτα απεριορίστων. Διαπιστώνω, όμως, ότι τα χρήματα που πληρώνω -τα οποία και θα μπορούσα να τα δαπανήσω για να βγω σε μια καφετέρια ή κάποιο μπαρ, δεν έχουν αντίκρυσμα, αφού πέρα από την αραίωση των δρομολογίων, τώρα έχουμε να αντιμετωπίσουμε και ηλίθιους κ**όγερους (συγγνώμη, αλλά δε μπορώ να συγκρατηθώ άλλο), αλλά και την ευκολία με την οποία κάποιοι αποφασίζουν τη διακοπή ενός δρομολογίου.
Θα ήθελα να ακούσω και την άποψη τη δικιά σας, των υπολοίπων μελών του forum, για το τι πρέπει εγώ να κάνω για το παραπάνω περιστατικό. Λίγη ώρα μετά το συμβάν επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο πληροφοριών του ΟΑΣΑ (185), όπου μου είπαν να επικοινωνήσω αύριο το πρωί με κάποιον αριθμό που μου έδωσαν. Από το απόγευμα έχω σκεφτεί τα πάντα, ακόμη και να προχωρήσω σε επιστολή διαμαρτυρίας προς τον Υπουργό Μεταφορών, κοινοποιούμενη και στον ΟΑΣΑ και στην ΟΣΥ και στο Σωματείο των εργαζομένων στα λεωφορεία. Τι θα προτείνατε να κάνω;
Να σημειώσω, ακόμη, πως καλύτερη ήταν η κατάσταση στο απογευματινό όχημα της Β3 που είχε ανοιχτά τα παράθυρα, παρά στο 171 που επιβιβαστήκαμε μετά ή ακόμα και στο προτελευταίο Α3 που πήρα για να επιστρέψω σπίτι μου, τα οποία είχαν σε λειτουργία τον κλιματισμό και τα παράθυρα κλειστά.