14-05-2012, 12:41 AM
(13-05-2012, 11:20 PM)notis Έγραψε: Τα δρομολογια είναι τώρα:
17 05 15 30 45 55
18 05 15
ενώ πρώτα μετά τις 17.45 ήταν 15λεπτο.
Τελος πάντων δεν έγινε και κάτι το σπουδαίο, αναμονές και υπερφορτωμένα λεωφορεία συνεχίζουν να υπάρχουν!
Όντως τώρα το πρόσεξα είχες δίκιο. Αλλά από αναμονές έχει μεγάλες πλέον σε σχεδόν όλες τις γραμμές. Και πάλι καλά που το 237 έχει κρατήσει το 10λεπτο στην αιχμή έστω και με 12μετρα κυρίως. Άλλες γραμμές είναι σε πολύ χειρότερη μοίρα.
Τρανά παραδείγματα:
-235: Aπό 11 οχήματα το 2005 και συχνότητα αιχμής 6' έχει πάει το πρωί με 6 οχήματα (εκτός αν είναι 5 και του δίνουν 48' για όλο τον κύκλο) και συχνότητα 9'-13' και το μεσημέρι 4 οχήματα με συχνότητα 15'.
-112: Mε την τοπικοποίησή του είχε για πολλές ώρες τις ημέρας 10λεπτα. Πλέον έχει φτάσει να εκτελείται στην αιχμή ακόμα και ανά 20'.
-703: Από εκεί που είχε ανά 10' έχει πάει ανά 15' και χωρίς από τον Αύγουστο του 2011 τα 802-804.
-A7: Έχει πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία απ' ότι με τις προεκτάσεις σε Ν.Ερυθραία και Ν.Κηφισιά αλλά η συχνότητες ανά 9'-10' αιχμή είναι απαράδεκτες για μια τέτοιας σημασίας σύνδεση.
-230: Αραιή συχνότητα και μη δρομολόγηση 12μετρου έχουν σαν αποτέλεσμα να είναι σαρδελοποιημένα συνεχώς τα οχήματα.
-219: Από ανά 8' στην αιχμή πλέον ανά 10'-15' στην καλύτερη και το πρωί έχει κάτι ωραία 30'-35' από Καλλιθέα. 7:00-7:35-8:05
-Τοπικά Γλυφάδας-Βούλας: Το απόλυτο χάος. Όλες οι γραμμές βγαίνουν στην αιχμή ανά 40' στην καλύτερη. Και από την άλλη σου κρατάνε το 163 για να πηγαίνει βόλτα ο οδηγός και τα καύσιμά του ή τα 149-116 να πηγαίνουν στο Χέρωμα που δεν μπαίνει κανείς και χάνουν τζάμπα χρόνο.
Και δυστυχώς δεν είναι μόνο αυτά αλλά οι περισσότερες γραμμές σε τέτοια κατάσταση.