@ citaro Συμφωνώ μαζί σου στην 1η λύση, καθώς είναι εύκολος ο συχρονισμός Α7 και Χ14, αλλά διαφωνούμε στις άλλες 2 και σου εξηγώ γιατί:
Συμφωνα με τη 2η λύση συγχρονίζονται 2 γραμμές με εντελώς διαφορετικές αφετηρίες (Φάληρο και Σύνταγμα). Έστω ότι τις Κυριακές που δεν υπάρχει κίνηση στη Συγγρού, την Καλλιρόης και την Βασ. Κωνσταντίνου, μπορείς να τα συγχρονίσεις κάπως, τις υπόλοιπες μέρες είναι ανεφάρμοστο, επειδή δεν μπορείς να προβλέψεις το χρόνο άφιξης του 550 στην 21η στάση της διαδρομής του με διακύμανση 1-2'.
Η 3η θα ήταν πολύ καλή λύση για έναν οργανισμό, άλλης πόλης ή άλλης χώρας. Εδώ σίγουρα θα λείπει ένα όχημα από τα 14 τινάζοντας όλο τον προγραμματισμό στον αέρα.
Η πρώτη λύση εφαρμόζεται πιο εύκολα από τις άλλες, το Α7 θέλει 2-3' περισσότερα από το Χ14 για το τμήμα που διαφοροποιούνται, οπότε έχουμε αναχωρήσεις από Σύνταγμα / Κάννιγγος:
11:00 Χ14
11:10 Α7
11:25 Χ14
11:35 Α7
11:50 Χ14
κ.ο.κ
Συμφωνα με τη 2η λύση συγχρονίζονται 2 γραμμές με εντελώς διαφορετικές αφετηρίες (Φάληρο και Σύνταγμα). Έστω ότι τις Κυριακές που δεν υπάρχει κίνηση στη Συγγρού, την Καλλιρόης και την Βασ. Κωνσταντίνου, μπορείς να τα συγχρονίσεις κάπως, τις υπόλοιπες μέρες είναι ανεφάρμοστο, επειδή δεν μπορείς να προβλέψεις το χρόνο άφιξης του 550 στην 21η στάση της διαδρομής του με διακύμανση 1-2'.
Η 3η θα ήταν πολύ καλή λύση για έναν οργανισμό, άλλης πόλης ή άλλης χώρας. Εδώ σίγουρα θα λείπει ένα όχημα από τα 14 τινάζοντας όλο τον προγραμματισμό στον αέρα.
Η πρώτη λύση εφαρμόζεται πιο εύκολα από τις άλλες, το Α7 θέλει 2-3' περισσότερα από το Χ14 για το τμήμα που διαφοροποιούνται, οπότε έχουμε αναχωρήσεις από Σύνταγμα / Κάννιγγος:
11:00 Χ14
11:10 Α7
11:25 Χ14
11:35 Α7
11:50 Χ14
κ.ο.κ
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608