Δημοσιεύσεις: 89
Θέματα: 0
Εγγραφή: 12-08-2022
(24-10-2025, 09:26 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Υποθέτω ότι αυτά στη Νορβηγία θα τα είχαν για ημιαστικα, για περιοχές εκτός κέντρου, γι αυτό έχουν και άνετα καθίσματα. Αλλά δεν είναι για γραμμές με πολύ κόσμο, που ανεβαίνει και κατεβαίνει συνέχεια.
Με τις συχνότητες που έχει η Αθήνα κιόλας, δεν είναι για καμία γραμμή (θυμάμαι γκαζιερες στο 411 να φτάνουν Πλακεντίας σχεδόν γεμάτες νωρίς το απόγευμα).
Μακάρι να φύγουν σύντομα αυτά τα πούλμαν.
Δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα αλλά θεωρητικά τα 871/871Τ εκτελούν δρομολόγιο ημιαστικου τύπου με όχι και τόσο συχνές στάσεις, τουλάχιστον μεσημεριανές ώρες που έχει τύχει να το πάρω μερικές φορές για δουλειά από Κερατσίνι προς Ελευσίνα. Και για το βραδινό δρομολόγιο περί τις 9.30 από Πειραιά και 10.30 από Ελευσίνα. Το πρωί ωστόσο δε γνωρίζω αν γεμίζουν (δρομολόγια 5.30 έως 8) οπότε και αν θα ήταν συμβατά σε αυτό το δρομολόγιο.
Δημοσιεύσεις: 364
Θέματα: 7
Εγγραφή: 17-06-2023
(29-10-2025, 01:20 PM)Korkis Έγραψε: Δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα αλλά θεωρητικά τα 871/871Τ εκτελούν δρομολόγιο ημιαστικου τύπου με όχι και τόσο συχνές στάσεις, τουλάχιστον μεσημεριανές ώρες που έχει τύχει να το πάρω μερικές φορές για δουλειά από Κερατσίνι προς Ελευσίνα. Και για το βραδινό δρομολόγιο περί τις 9.30 από Πειραιά και 10.30 από Ελευσίνα. Το πρωί ωστόσο δε γνωρίζω αν γεμίζουν (δρομολόγια 5.30 έως 8) οπότε και αν θα ήταν συμβατά σε αυτό το δρομολόγιο.
Δεν είναι μόνο τα χαρακτηριστικά τους που τα καθιστούν ακατάλληλα όσο και η κατάσταση στην οποία βρίσκονται (χρέπια). Είναι διαλυμένα, σκοτεινά και βρώμικα με ταινίες να κράτούν διάφορα εξαρτήματα τους και με τον κόσμο να δυσανασχετεί όποτε τα βλέπει να έρχονται στην στάση (τουλάχιστον σε γραμμές όπως 203,214,220/221).
Δημοσιεύσεις: 3.916
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
(29-10-2025, 01:20 PM)Korkis Έγραψε: Δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα αλλά θεωρητικά τα 871/871Τ εκτελούν δρομολόγιο ημιαστικου τύπου με όχι και τόσο συχνές στάσεις, τουλάχιστον μεσημεριανές ώρες που έχει τύχει να το πάρω μερικές φορές για δουλειά από Κερατσίνι προς Ελευσίνα. Και για το βραδινό δρομολόγιο περί τις 9.30 από Πειραιά και 10.30 από Ελευσίνα. Το πρωί ωστόσο δε γνωρίζω αν γεμίζουν (δρομολόγια 5.30 έως 8) οπότε και αν θα ήταν συμβατά σε αυτό το δρομολόγιο.
Τα 871 έχουν κοινά οχήματα με το 845 που γίνεται χαμός ασχέτως του κόσμου που έχουν τα ίδια.
Δημοσιεύσεις: 2.145
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(29-10-2025, 02:02 PM)Crabman Έγραψε: Δεν είναι μόνο τα χαρακτηριστικά τους που τα καθιστούν ακατάλληλα όσο και η κατάσταση στην οποία βρίσκονται (χρέπια). Είναι διαλυμένα, σκοτεινά και βρώμικα με ταινίες να κράτούν διάφορα εξαρτήματα τους και με τον κόσμο να δυσανασχετεί όποτε τα βλέπει να έρχονται στην στάση (τουλάχιστον σε γραμμές όπως 203,214,220/221).
Εγώ τους βλέπω να χαίρονται. Τα αγκορα δεν θέλουν
Δημοσιεύσεις: 1.380
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(29-10-2025, 03:06 PM)Leon377 Έγραψε: Εγώ τους βλέπω να χαίρονται. Τα αγκορα δεν θέλουν
Tα τρίθυρα αλβανικά (6259-6292) δεν είναι κακά οχήματα όσον αφορά τη διάταξη. Τεράστιοι χώροι ορθίων, πολύ ανετος χώρος καθισμάτων, 13 μέτρα αμάξωμα. Έκαναν πολύ καλή δουλεια στα 220/1/35 όσο τα είχαμε. Το ότι είναι διαλυμένα, ναι. Όχι όμως ότι τα agora είναι καλύτερα, που είναι έτοιμα να σκορπίσουν. Για τα δίπορτα ας μην τα ξαναλέμε, μόλις έρθουν τα Menarini θεωρώ ότι θα πάνε ως εφεδρικά
Δημοσιεύσεις: 3.916
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
Δύο άρθρα για την έλλειψη οδηγών. Το πρώτο λέει για προσλήψεις 718 ατόμων το 2026 ενώ κατά το δεύτερο άρθρο η ΟΣΥ θα μπορούσε να γίνει η ίδια σχολή οδηγών.
https://www.dedomeno.gr/video/391970/kat...is-odigon/
https://www.mononews.gr/business/agiasog...romologion
Δημοσιεύσεις: 754
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(04-11-2025, 09:10 PM)ecoj Έγραψε: Δύο άρθρα για την έλλειψη οδηγών. Το πρώτο λέει για προσλήψεις 718 ατόμων το 2026 ενώ κατά το δεύτερο άρθρο η ΟΣΥ θα μπορούσε να γίνει η ίδια σχολή οδηγών.
https://www.dedomeno.gr/video/391970/kat...is-odigon/
https://www.mononews.gr/business/agiasog...romologion
Όπως είχα γράψει και παλιότερα, αναρωτιέμαι ποιος θέλει για 900€ να ξυπνάει 3 το πρωί, για να είναι στο αμαξοστάσιο στις 4:30 να βγάλει όχημα και μετά να δέχεται όλη την κίνηση και τρέλα που κυκλοφορεί εκεί έξω...
Δημοσιεύσεις: 1.300
Θέματα: 98
Εγγραφή: 12-10-2009
06-11-2025, 09:54 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-11-2025, 09:54 AM από Giannis.)
(06-11-2025, 09:22 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Όπως είχα γράψει και παλιότερα, αναρωτιέμαι ποιος θέλει για 900€ να ξυπνάει 3 το πρωί, για να είναι στο αμαξοστάσιο στις 4:30 να βγάλει όχημα και μετά να δέχεται όλη την κίνηση και τρέλα που κυκλοφορεί εκεί έξω... 
Κανείς προφανώς. Ακόμα και 5000 άτομα να προσλάβουν με τους μισθούς αυτούς (900€ x
12), οι περισσότεροι είτε θα παραιτηθούν είτε δεν θα εμφανιστούν καν. Αυτό με το ειδικό μισθολόγιο για τους οδηγούς που γράφει το δεύτερο άρθρο στο τέλος του από την άλλη έχει ενδιαφέρον. Για να δούμε.
Δημοσιεύσεις: 2.145
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
4 αμάξια αυτή την ώρα στο τέρμα του 813 στο Αιγάλεω θυμίζοντας άλλες εποχές
Βέβαια η γραμμή αυτή τη στιγμή έχει 6 οπότε μόνο 2 είναι σε δρομολόγιο
Δημοσιεύσεις: 355
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
Φοβερές καθυστερήσεις σήμερα στη Ποσειδώνος λόγω κίνησης , Α1 / Α2 / Β2 με κενά 1-1,5 ώρας. Στο Α2 ειδικά διαλύθηκε η δρομολόγηση τώρα το απόγευμα