01-10-2025, 09:14 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-10-2025, 09:15 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
Για άλλη μια φορά θα καταγράψω τις μεγαλύτερες επιτυχίες της σημερινής 9.00-21.00 λειτουργίας των λεωφορείων και τρόλεϊ
Το 024 δεν δούλεψε. Το 036 δούλεψε αργούτσικα με πρώτο 14.50 και τελευταίο 18.45.
040 με τελευταία 17.55 από Πειραιά, 18.40 από Σύνταγμα
Μάστερ οργάνωσης το Μπραχάμι με 112 και 136/137 να έχουν 2 και 3 λεωφορεία αντίστοιχα στις 20.30 ενώ το τελευταίο δρομολόγιο τοπικών Γλυφάδας έγινε στις 18.30. Πιο συγκεκριμένα το 124 είχε 9 όλη την ημέρα, το 128 είχε 6 και το 205 είχε 3 τα οποία ήταν: 9.10-10.15-10.40
Το 140 είχε 9 ανά κατεύθυνση, το 203 5 όλη την ημέρα και το 204Β 3.
Τα 407 447 651 859 αλλά και το Β2 σταμάτησαν νωρίς το μεσημεράκι όλα. Αντίθετα το 416 είχε πρώτο δρομολόγιο 13.35 και το 651 πρώτο δρομολόγιο στις 17.00.
Οι Πεντέλες είχαν ελάχιστα οχήματα αλλά ήταν σχετικά καλά δομημένα
Το όχημα της Πεύκης έκανε 501 και μόνο 2 δρομολόγια 527 (9.25 και 17.30). Κανονικά δούλεψε και το 541 γιατί ήταν απαραίτητο. Το 550 αντίθετα μετά τις 16.00 είχε 2 αμάξια
608: 15 ανά κατεύθυνση. Μετά τις 15.30 έγιναν 17.11+18.30 από Γαλατσι και 18.26+19.50 από ζωγράφου
Το 704 λειτούργησε μέχρι τις 15.25 και μετά τελέστηκε πανηγυρικά ένα ακόμα δρομολόγιο 20.15 με το σολαρακι που ήταν 701.
Το 732 έχει έθιμο κάθε απεργία να είναι και χειρότερα, παλιά τελείωνε αργά σήμερα είχε τελευταίο 19.10
Στο 750 τα 19.50 και 20.15 από αφετηρία πήγαν παρέα
Το 803 μας έδειξε τι θα γίνει του χρόνου το καλοκαίρι στη γραμμή, είχε πεντάωρο κενό 13.00-18.00 χοντρικά.
Τα δρομολόγια των 5 γραμμών του Κορυδαλλού επιλέχθηκαν τυχαία με το 806 να έχει 9, ένα από τα οποία 18.32, το πρώτο του 809 να γίνεται 14.55 και το 810 να έχει εξάωρο κενό ενδιάμεσα
Το 813 εμφάνιζε πολλά παραπάνω δρομολόγια από Αιγάλεω τα οποία σαφώς δεν έγιναν.
Το 818 νικάει με δρομολόγιο στις 21.05.
Το 830 και 831 το μεσημέρι είχαν χαλαρά κάθε 10+15 λεπτά, με το δεύτερο να συνεχίζει να είναι μια από τις πιο καλά επανδρωμένες γραμμές σε όλες τις απεργίες
Το 837 δούλεψε με το 569 σε σταθερό πρόγραμμα νοικοκυρεμενα 9.00-21.00
Το 842 με τελευταίο στις 18.00 ενώ το 841 μοναχοφαγας είχε και 3 αργότερα.
Το 843 είχε 9λεπτα, μισάωρα και μονοωρα ταυτόχρονα.
Το 856 είχε 14.40 14.50 15.00 15.55 από Αιγάλεω.
Το 891 ένα αμάξι 6 δρομολόγια από 10.00 ως τελευταίο στις 20.00
Το Α1 είχε και αυτό πολλά παραπάνω γραμμένα από Βούλα τα οποία δεν έγιναν. Τα τελευταία ήταν 18.10 και 19.20.
Α2 μυθικό τελευταίο 17.55 από Αφετηρία το οποίο έφυγε 18.15.
Α3 τελευταία 18.00 και 18.40 αντίστοιχα.
Το Β12 μάλλον είναι ο νικητής του βραβείου φυσιολογικά δρομολόγια
Στα τρόλεϊ
1: 4+5 ανά κατεύθυνση με τελευταία το μεσημεράκι
2: δρομολόγια μόνο από Καισαριανή. 9.15 και 13.15 ήταν να γίνουν άλλα μπήκε και 14.45
3: 4+5 ανά κατεύθυνση
4: 13.01 από Κυψέλη, 14.20 και 18.55 από Άγιο Ιωάννη
5: 5+3 ανά κατεύθυνση
10: 9.35 από Τζιτζιφιές 10.50 από Χαλάνδρι 12.35 από Τζιτζιφιές ένα αμάξι και έκπληξη ένα δεύτερο αμάξι με 10.50 από Τζιτζιφιές
11: 3 ανά κατεύθυνση
15: δεν λειτούργησε
21: πρώτο δρομολόγιο στις 13.18
Το 024 δεν δούλεψε. Το 036 δούλεψε αργούτσικα με πρώτο 14.50 και τελευταίο 18.45.
040 με τελευταία 17.55 από Πειραιά, 18.40 από Σύνταγμα
Μάστερ οργάνωσης το Μπραχάμι με 112 και 136/137 να έχουν 2 και 3 λεωφορεία αντίστοιχα στις 20.30 ενώ το τελευταίο δρομολόγιο τοπικών Γλυφάδας έγινε στις 18.30. Πιο συγκεκριμένα το 124 είχε 9 όλη την ημέρα, το 128 είχε 6 και το 205 είχε 3 τα οποία ήταν: 9.10-10.15-10.40
Το 140 είχε 9 ανά κατεύθυνση, το 203 5 όλη την ημέρα και το 204Β 3.
Τα 407 447 651 859 αλλά και το Β2 σταμάτησαν νωρίς το μεσημεράκι όλα. Αντίθετα το 416 είχε πρώτο δρομολόγιο 13.35 και το 651 πρώτο δρομολόγιο στις 17.00.
Οι Πεντέλες είχαν ελάχιστα οχήματα αλλά ήταν σχετικά καλά δομημένα
Το όχημα της Πεύκης έκανε 501 και μόνο 2 δρομολόγια 527 (9.25 και 17.30). Κανονικά δούλεψε και το 541 γιατί ήταν απαραίτητο. Το 550 αντίθετα μετά τις 16.00 είχε 2 αμάξια
608: 15 ανά κατεύθυνση. Μετά τις 15.30 έγιναν 17.11+18.30 από Γαλατσι και 18.26+19.50 από ζωγράφου
Το 704 λειτούργησε μέχρι τις 15.25 και μετά τελέστηκε πανηγυρικά ένα ακόμα δρομολόγιο 20.15 με το σολαρακι που ήταν 701.
Το 732 έχει έθιμο κάθε απεργία να είναι και χειρότερα, παλιά τελείωνε αργά σήμερα είχε τελευταίο 19.10
Στο 750 τα 19.50 και 20.15 από αφετηρία πήγαν παρέα
Το 803 μας έδειξε τι θα γίνει του χρόνου το καλοκαίρι στη γραμμή, είχε πεντάωρο κενό 13.00-18.00 χοντρικά.
Τα δρομολόγια των 5 γραμμών του Κορυδαλλού επιλέχθηκαν τυχαία με το 806 να έχει 9, ένα από τα οποία 18.32, το πρώτο του 809 να γίνεται 14.55 και το 810 να έχει εξάωρο κενό ενδιάμεσα
Το 813 εμφάνιζε πολλά παραπάνω δρομολόγια από Αιγάλεω τα οποία σαφώς δεν έγιναν.
Το 818 νικάει με δρομολόγιο στις 21.05.
Το 830 και 831 το μεσημέρι είχαν χαλαρά κάθε 10+15 λεπτά, με το δεύτερο να συνεχίζει να είναι μια από τις πιο καλά επανδρωμένες γραμμές σε όλες τις απεργίες
Το 837 δούλεψε με το 569 σε σταθερό πρόγραμμα νοικοκυρεμενα 9.00-21.00
Το 842 με τελευταίο στις 18.00 ενώ το 841 μοναχοφαγας είχε και 3 αργότερα.
Το 843 είχε 9λεπτα, μισάωρα και μονοωρα ταυτόχρονα.
Το 856 είχε 14.40 14.50 15.00 15.55 από Αιγάλεω.
Το 891 ένα αμάξι 6 δρομολόγια από 10.00 ως τελευταίο στις 20.00
Το Α1 είχε και αυτό πολλά παραπάνω γραμμένα από Βούλα τα οποία δεν έγιναν. Τα τελευταία ήταν 18.10 και 19.20.
Α2 μυθικό τελευταίο 17.55 από Αφετηρία το οποίο έφυγε 18.15.
Α3 τελευταία 18.00 και 18.40 αντίστοιχα.
Το Β12 μάλλον είναι ο νικητής του βραβείου φυσιολογικά δρομολόγια
Στα τρόλεϊ
1: 4+5 ανά κατεύθυνση με τελευταία το μεσημεράκι
2: δρομολόγια μόνο από Καισαριανή. 9.15 και 13.15 ήταν να γίνουν άλλα μπήκε και 14.45
3: 4+5 ανά κατεύθυνση
4: 13.01 από Κυψέλη, 14.20 και 18.55 από Άγιο Ιωάννη
5: 5+3 ανά κατεύθυνση
10: 9.35 από Τζιτζιφιές 10.50 από Χαλάνδρι 12.35 από Τζιτζιφιές ένα αμάξι και έκπληξη ένα δεύτερο αμάξι με 10.50 από Τζιτζιφιές
11: 3 ανά κατεύθυνση
15: δεν λειτούργησε
21: πρώτο δρομολόγιο στις 13.18

